Dagarna blir längre..

Kände det igår, dagarna blir så mycket längre när man vaknar tidigt för att jobba och sedan kommer hem vid lunch. haha tänk ändå att jag tjänade pengar för att jag inte sov igår morse och idag som jag då vanligtvis brukar göra. Min uppdatering igår var en liten snabbis, kände ändå att den var nödvändig, hehe.
Imorgon har jag och Julia svenskaredovisning, och när den är över så ja då är det riktigt skönt, det är så många saker som liksom är avklarade nu så bara för att, så tror jag att jag ska börja på min slöjddokumentation, bara för att jag INTE behöver göra något, haha..
Ja de e så det funkar..

Hjälpte en jättesöt liten kille i affären (där jag jobbar) att ta ner ett flingpaket, han hoppade och sa lite kvävt, jjag nåår iinte, för sig själv. Jag frågade honom ifall han behövde hjälp, då sa han ja, tack gärna. Så sjukt söt!x)

Klockan tre igen bär det av till jobbet igen (känns konstigt..jobb liksom haha) ska jobba i en timme, mest städning men ändå=) Snartsnart så har jag min efterlängtade kamera!

Va och fotade till mitt Idkort för några dagar sen så snart har jag ett sånt där fräckt kort man kan betala med, haha;)

/Hedvig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0