Bokstäver till ord till meningar..

Gott med lov, sjukt gott! Känner dock att jag börjar bli sjuk..har grymt ont i halsen. Inte bra.
I alla fall, blir det Prag på onsdag, ska bli intressant. Vet inte någonting om varken Tjeckien eller Prag, bara att Mozart har gått på gatorna och att vi kommer gå på National Teatern där Mozart varit. Jag och pappa kollade på Amadeus igår, älskar den filmen. Vissa delar av filmen har nämligen spelats in i Prag.
Märta åkte precis, hon ska nämligen till Paris idag, herregud vad hon reser hela tiden..Hehe, denna gång är hon bara borta i en vecka. Men ändå^^
Känner att jag inte bloggat på ett tag nu, jag vet inte.. det känns som om jag inte har något att skriva om ändå. Alltid när jag bloggar så börjar jag tvivla på saker, vet inte varför. Det är ju ingen stor grej liksom^^

I förrgår var jag på maskeradfest hos Alice, sjukt roligt var det, de skönaste människorna och de fräckaste utklädnaderna. Har bilder på "min" bärbara och jag orkar inte anstränga mig att sätta på den och föra över bilderna på denna datorn. Istället kan ni gå in på Nattas blogg och kolla in bilderna;)

En sak till, jag vill verkligen göra om hela min blogg! Har tröttnat så på min design, tror att det är dels det som gör att jag inte orkar blogga..


Kommentarer
Postat av: natta

haha jaa!

omg jag har också ont i halsen! känns som att jag håller på att bli sjuk. Inte braaaaa:(

2010-04-05 @ 15:58:34
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0