Minitanten är trött..

så trött jag är alltså! Någon som känner som jag? Jag är inte bara vanligt trött utan jag är skoltrött det med! Jag ska åka in till orkastern idag egentligen men jag tror faktiskt att jag stannar hemma ikväll.
Jag är så otroligt trött alltså, så mår jag lite illa, jag gör det nuförtiden. Jag vet faktiskt inte varför, det känns att jag ska spy ibland. Igår var jag nära på att spy kändes det som så jag fick gå ut och andas lite och lugna mig.
Iallafall, bort från måillakänslor och trötthet.

I morse försov jag mig och vaknade klockan 5 i åtta. När jag kom till skolan var det självklart några, bland andra Kämpsten som skulle kommentera något. "Du bor närmast skolan av alla och det är just du som ska komma försent".
Då kan jag säga till mitt försvar som jag sagt så många gånger tidigare, "Oavsett hur nära man bor så hjälper inte det i stunden om man vaknar när man börjar". Om vi säger så här att jag vaknar åtta en morgon så är det ju inte precis att bara för att jag bor nära skolan så får jag lov att vrida bak klockan, fattar man inte det så är det något fel.(Natta, jag vänder inte detta mot dig) För jag vet att du bara menar väl och bara slänger ur dig allt du tänker ^^;)

Det gjorde inte mycket att jag kom försent iallafall, eftersom vi läser första halvtimmen varje dag.
Dagen fortsatte med arbetspass. Innan lunch hade vi slöjd och jag fortsatte med att sticka mina vantar. Jag vet inte ifall jag berättat detta men jag har iallafall stickat två par vantar då båda blev för små. Andra gången bytte jag stickor men de blev för små ändå. Denna gången bytte jag garn och vanten passar perfekt i min hand. Jag började sticka tummen idag. Sista lektionen var tyska och vi fortsatte att titta på det sista avsnittet av den super roliga  tyska serien, Leroy!x)

Jag kunde inte få nog, minitant som jag e, haha!
Jag gjorde vanten på mindre än två dagarx)
Ja, så kan det gå!

Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: natta

haha, du får se till att ställa larmet heddan ;) <3

2009-11-17 @ 22:39:11
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0