MTV Europe Music Awards 2009!

Jag vet inte varför men jag var på väldigt blogghumör idag hehe! Tummen upp för det eller hur?;)
Ikväll är det iallafall MTV Europe Music Awards 2009 klockan 21.00 så det måste man ju titta på hehe, Kenza kommer ju att vara där och intervjua på röda mattan och även presentera "swedish act" så det ska jag kolla på=)
Några av de nomineringar ikväll:

Best Song
Beyonce — "Halo"
Black Eyed Peas — "I Got A Feeling"
David Guetta feat. Kelly Rowland — "When Love Takes Over"
Kings Of Leon — "Use Somebody"
Lady GaGa — "Pokerface"

Best Group
Black Eyed Peas
Green Day
Jonas Brothers
Kings Of Leon
Tokio Hotel

Nu ska jag plugga och få lite gjort, vi hörs, pusshej♥

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

härligt :D

2009-11-05 @ 18:39:19
URL: http://beeccss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0