091104

Hejjhejj!=P
Nu var det längesen jag bloggade känner jag, egentligen så var det inte så längesen men just nu så är det så sjukt mycket som händer som jag vill berätta med tiden räcker inte till. Dessutom har jag inte heller känt för att blogga på ett tag nu, har nog med att det är så sjukt kallt ute OCH inomhus!
Jag sitter här med helt frusna armar ben o fötter o allt som finns, det är svinkallt, SNÖAR gör det också!

Iallafall nog om det frusna, eller aa minn morgon var rätt frusen, jag vaknade alldeles för sent gick upp det var svinkallt och jag ville verkligen inte gå upp sedan så går jag typ in i allting som finns i vägen och allt var jättejobbigt sen så fastnade jag med min gympaväska i dörren. Men dagen blev hyfsat klockren allt eftersom.
Jag kom i en bra grupp i Non, jag kom med Alice och Jacob och vi skulle då göra en gruppuppgift och vi hade roligt iallfall. Sen så hade vi ett kort arbetspass då jag Alice och Malin gjorde klart layouten till vår skoltidning, det är då jag Alice och Malin som designat denna snögga layouten. Stolta är vi också!x) Så det var jätteroligt, verkligen! Att det blev bra också!=)

Dagen fortsatte med lunch och sedan en superlång rast:D Den rasten var så sjukt klockren eller hur Källman xD HAHAHAH tre chokladkakor aahjox) Det var så sjukt roligt! Sen skippade vi idrotten eftersom vi skulle ha Luciaträning, vi skulle även bestämma Lucia. Jag kan tyvärr inte avslöja något eftersom det är folk från min skola som läser min blogg, så efter den 13 december (Johans födelsedag, glömmer aldrig, källmanx)ska ni få veta vem som blev Lucia, det blev en bra Lucia iallafall;)! Synd att Andreas inte tillät att det kunde vara 4 tomtar eftersom nu vill inte Natta vara med i Luciatåget för att hon inte hade tur att bli vald. Vi lottade och Natta blev den som inte blev tomte:(

När jag kom hem var det fortfarande otroligt kallt! Jag tittade lite på tv och satt lite vid datorn, just det! Både Erik och Klara har skaffat egna finfina datorer så jag fick typ Eriks gamla bärbara kan man säga så det är asbekvämt!x)
Sedan pratade jag lite med Källman och Amanda, vi träffades gick en liten promenad och snackade en massa, då var det faktiskt inte så jättekallt, sen bestämde vi oss för att gå in på gården, där tittade vi på barnkanalen(y x)
Sen tittade vi på Simpsons och Scrubs med massa andra, Gott var det att komma in i värmen. Där stannade vi till 8 typ.

Det sista vi gjorde var att spela kort med William och Rhodiner. Det var jag Amanda Amanda Rhodiner och William. Vi körde skitgubbe och Källman och etta amanda tvåa och jag trea!SÄ jävla utslagna blev de båda tåv, GIRLPOWER, behöver jag säga merx)!?
Nu sitter jag och kollar på min planering i skolan och faktiskt, vi har nästan inget jämfört med de tidigar veckoplaneringar vi haft för de var verkligen hemskt stora:S!
Nu ska jag snacka lite med Källman sen ska jag åh duscha, Zzz! och sen ska jag sova, jag tuppar snart av hahax)
Ni får en bild som jag tog på enligt mig den bästa boken i Twilightserien!=)

Vi hörs alla goa människor, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: emma

Kikar in och önskar dig en trevlig torsdag eftermiddag! :)

Gillar du mode och andra tjejiga saker? Då kanske min blogg är någonting för dig! :)



Kram

2009-11-05 @ 15:41:48
URL: http://ebroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0