Mina två dagar innan söndag..=P

Så.. nu har man kommit till söndag, slutet av helgen. Den mest ångestfyllda dagen på veckan, dagen innan en ny vecka ska starta. Söndagen efter lördagen och fredagen, i mitt fall en fredag och en lördag i full rörelse. Jag har då inte lyckats trycka in tid vid datorn förrän idag, dagen med ångest. Klockan är redan blivit 21.22 och jag har inte pluggat någonting. På något sätt känner man mer ångest och dåligt samvete om man gör något istället för att plugga än om man endast faktiskt inte gör någonting alls, så brukar det kännas för mig.
Så nu känner jag dåligt samvete för att jag till slut satt mig och gjort något jag tycker är kul, alltså att blogga när jag egentligen borde sätta mig ner med elektricitet och Magnetism..

Jag ska i alla fall göra ett försök att må lite bättre genom att berätta om mina två fyllda dagar innan söndagen.
I fredags var det äntligen dags för Gränslösa som anordnades av tre nior från varje klass i Frillesåsskolan, Smedingeskolan och Åsaskolorna. Det kommer att bli ett uselt försök om jag ska försöka förklara hur roligt det var. Visst, ibland när vi fick sitta någonstans där det inte var något folk, då var det lite småtrist, men i helhet var Neondiscot med 300 pers helt underbart kul! Allt från Rutiga killar, spillningar av mjölk och möjligtvis lite filmjölk, fjortisränder, usla klaganden av sommaren, söta pojkar alltför unga för oss, besatthet av andras rumpsvett och och danssteg flygandes i rosa helikoptrar ingick i fredagens timmar. Det var mitt försök, tolka det hur ni vill;)

I lördags blev det lite lugnare, jag segade nästan hela dagen kan man säga tills jag fick tummen ur till att gå till Amanda där vi pratade om Gränslösa bland annat. Vi tittade även på Systrar i Jeans 2 och pratade med Anton i telefon. Jag är så glad att jag lärde känna Anton, vill bara säga det. En grymt snäll kille som kan vara riktigt virrig men samtidigt otroligt söt! Bästis.^^

Eftersom jag redan duschat, skippade att sminka mig och i princip redan är i pyamas så tänkte jag att jag behöver inte fixa mig innan jag ska sova eftersom jag redan är klar, jag struntar i ångesten lite, släpper det så får jag hoppas på nya krafter imorgon för nu ska jag umgås med min syster!

Vi var tvugna att ha reflexvästar på oss..

Sen var det att sortera nummerplattor från garderoben..
(skulle ladda upp ett ljudklipp men det fungerade inte:S)
Vi hörs alla, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Kc

Jag med ^^,<33



Har frågestund nu ^^,<33

Skulle vara snällt om du ställde lite frågor till mig ^^,<33



KRAMIS!<33

2009-11-23 @ 18:04:31
URL: http://kassiie.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag ritar oftast i datorn men så mycket i teknik skiljer det sig ju inte från att rita med papper och penna.

Jag ritar i Illustrator då det är ett vektorbaserat program vilket är att föredra om man t ex ska trycka sina verk.

2009-11-23 @ 18:54:18
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Kc

Tack för frågorna ^^,<33

2009-11-23 @ 19:14:09
URL: http://kassiie.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja som jag skrev ritar jag i Illustrator.

men liksom papper och bra pennor duger ju gott det med. Man får bara öva öva öva öva =)

2009-11-23 @ 19:16:07
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Natalia

Gud så söt blogg du har! :)

Kikar in och önskar dig en jättebra kväll :)

2009-11-23 @ 19:26:45
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: madde

ja men visst är den xD

2009-11-27 @ 16:18:43
URL: http://madeleineamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0