Hot and Sweet, Macarroooon!;)

Hejjhejj, nu har jag inte bloggat på ett tag kan man säga hehe, jag skulle bloggat igår men jag somna typ med en gång när jag kom hem. Jag tog nämligen sprutan igår och jag blev helt utmattad och kunde inte göra så mycket annatx)
Jag har fortfarande ont i armen men det har lugnat ned sig lite.

Jag sitter med min bärbara dator hemma hos Frida. Frida är nämligen ensam hemma så jag Amanda Natta och den andra Frida är här och ska mysa lite. Frida och Natta kom precis tillbaka från Tappen efter att ha köpt godis och gräddfil. Vi har chips men så ska vi ha dipp med hehe;)
Nu ligger vi och tittar på Polisskolan som går på tv hehe.
Vi har redan hunnit ta lite bilder, Enjoy!;) Kanske bloggar senare, jag ska trots allt vara här i natt med hehe;)
Enjoy!;)
(bara för att jag inte orkar med att göra copyright"xD




Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0