091105

Precis kommit hem, har stått och pratat med Amanda i typ en timme för att ordna upp några sjukt onödiga missförstånd! Skönt ändå att klara upp saker och ting!
Men kallt som in i var det så nu är mina fötter och händer helt stela trots strumpor och vantar!

Hemskt är det, sen att alla blir sjuka hela tiden, vissa blir ju lika sjuka av vaccinet som man skulle blivit av att verkligen få Svininfluensan, tycker synd om dig Natta!=( Jag ska själv ta vaccinet det har jag bestämt mig för, tänk om man nu inte tog vaccinet så får man svininfluensan, det skulle ju vara rätt onödigt, ska ni ta den? Källmans mamma är sjuksköterska så hon ska kolla ifall hon kan ta den på mig, hoppas det, i skolan vill de ju bara få det gjort liksom så de tänker ju inte så mycket på att göra det försiktigt.

Idag hade vi idrott sista lektionen och jag blev så förvanad när jag klarade jättemycket på ringarna, jag fattade inte själv att jag klarade det, vi hade som ni säkert förstod, redskap på idrotten och det var faktiskt riktigt kul=) Skolplaneringen är inte heller så stor så det är lite chill faktiskt, känner att jag har planerat rätt bra denna veckan trots timmar vid datorn(a x)

Just det ja! Kommer ni ihåg det silvriga armbandet lite längre ner i bloggen som man kunde vinna hos Goooa, Jag vann det!:D
Jag har värsta turen nuförtiden, jag fattar ingenting. Det är därför jag typ är med i alla tävlingar nuförtiden eftersom det är så otroligt roligt att vinna, och jag gör det ju nuförtiden så jag har mitt hopp att lita på;)Oavsett var det är så är det ju alltid kul att vinna=)

Lägger ut en bild på snyggingen själv, han får lov att ta sådan plats;)<3
Vi hörs, pusshej♥


Kommentarer
Postat av: Frida

OMG!!

nu vill jag bara se new moon NU.

2009-11-06 @ 08:00:02
URL: http://keishas.blogg.se/
Postat av: Frida

åh, grattis heddan (:



du vad jag menar, du är verkligen värd det!

2009-11-06 @ 08:15:43
URL: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0