Fortsättning på min långhelg:)

Nu betar jag av de dagar som jag inte skrivit om så här kommer Lördagen,
I lördags vaknade jag ganska sent eftersom jag somnat ganska sent på fredagen. Amanda och Amanda kom till mig och vi bestämde att vi skulle gå till glasscafét. På vägen mötte vi Lollo och Jimmy som följde med. Vi åt glass och jag spillde på min vita T-shirt."/. Det var inte riktigt lika varmt som på fredagen så medan Källman gick hem och pratade med sin mamma cyklade jag och Amanda V hem först till mig så jag fick byta om och sedan till Amanda så hon fick byta om.
 Källman kom och vi satte oss och tittade lite på tv, satt vi datorn och pratade. Jag, Mamma och Pappa skulle åka till Göteborg vid fem så jag var tvungen att gå kvart i. Vi skulle åka och hälsa på mammas och pappas kompisar och deras kompis som vi brukade åka till spanien med när vi var små. Nu i Juli ska vi åka till Italien tillsammans också. Julia som är deras dotter är ett år äldre än mig så det ska bli jätteroligt:)
Iallfall, när vi kom dit åt vi jättegod mat, glass med hallon och sedan blev det robinson och vännerboxar;)
Vi kom hem halv tolv då mamma och pappa skjutsade mig till Amanda V. Hon var ensam hemma så jag, Amanda och Amanda skulle sova över hos Vikingsson. Vi tittade på två filmer, en hajfilm och en annan rolig film som jag kom mitt i.
Vid 2 typ gick vi upp, gjorde iordning oss, eller ah, knapptx)
VI satte/la oss i Amandas pappas stora dubbelsäng och pratade en massa och hade på hög musik. När klockan blev fyra gick Amanda V in och la sig i sitt rum och jag och Källman fortsatte och prata/viska till "Bellas Lullaby" tills vi somna vid halv 5. Det var en väldigt mysig kväll med mina underbara Amandor(L)
På söndagen var jag bara hemma och spelade fiol. Vi ska ju tävla på en festival i Västerås den 21.e Maj, ska bli asroligt! min första riktiga tävling i musik faktist:)
Klockan sju blev det popcorn och Gossip Girl, mysigtmysigt:) Gjorde även lite senare på kvällen det vi åt hos Julia, Vaniljglass med varm hallonsås över, MUMS, Var riktigt onyttigx)Men gott vare;)
Det var min helg:D


Vi hörs alla glad, pusshej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0