Västerås RUM musikfestival 21/5- 24/5 2009

Hejjhejj!
Oj vad mycket jag har och skriva egentligen, Västerås med min symfoniorkester var något av det roligaste jag gjort och jag tror inte att jag kan förmedla hur roligt det var med ord. Jag har försökt men det har inte gått så bra. Det var iallafall konserter hela dagarna, både att titta på och att spela med i. Jag har för första gången spelat på ett riktigt konserthus. Vi har dansat sönder varje kväll till bland andra Sirqus Alfon. De var ett band som nog var det coolaste någonsin. Är det någon som har sett dem innan? Jag hade nämligen aldrig hört talas om dem innan. Jag och Rebecka blev hursomhelst helt betuttade i trummisen som låtsades vara norsk så vi gick upp när han hade klätt om då och tog ett kort med honom.
Robert spelade in 8 gb minne på en trumkår som också var helt fantastiska. Det var jättegod mat där och det var drillflickor och trummor hela tiden. Vi har fått öva med an asskön landslagsdirigent. Vi åkte tåg dit fram och tillbaka och påväg hem hade vi en egen vagn för oss själva, vi från kungsbacka och Robert tog upp gitarren så sjöng vi massa låtar som "vill ha dig" gyllene tider och finfina sommarlåtar, jättemysigt var det. Nu gjorde jag ett försök till att iallafall göra en sammanfattning på min helg som var helt underbar!!
Här kommer lite bilder:
Alla tog bilder men här är några av bilderna:)Enjoy!:D

Erica på tåget till GBG<3

Annie och Rebecka på tåget mot Västerås med frallor som lärarna tagit med:)<3

Emelie med sin stickning;)<3

Söta Lina på tåget med sin Mer<3

Agnes på tåget<3

Anna på tåget<3

Vi fick så snygga gula hattar när vi kom ditx) Här har vi söta Rebecka med sin schnygga gula hatt<3

Mathilda med sin hatt<3

Middag, asgott var det:)

Sexy Ericia med sin vattenflaska som man också fick;)<3

Påväg till invigningen på stora torget, massa folk var det:)<3

Trumkåren!:D

Trumkåren i en hög;)

Förlåt att jag ser helt miffad ut men jag var svettig av all dans och jag var också överlycklig, Jag vår trummis från Sirqus Alfon och rebecka<3 RAOORW!:D<3

Rasmus Robert och Rikard på stora torget:)

Linköping Linköping som kom etta i tävlingen!:)(Konserthuset)

Jag och Mathilda påväg hem<3
Tack alla för en helt fantastisk helg i Västerås(L)
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Det var bäst!!! :D Vi bara måste åka dit nästa år oxå!!! :)



Men hjälp vad ful jag är i den hatten, du får ta bort alla bilder på mig!! XD



Ha det :)

Kram<3



men lilla Hedvig, jag stavas inte med h.. ;P

2009-05-26 @ 20:48:10
URL: http://my-feet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0