Shoppat lite inför Västerås=)

Hejjhejj:)
Fullt upp, fullt upp, jag har helt enkelt inte hunnit tänka på att jag ska blogga och att den stora datorn har krashat gör det ju inte mycket lättare.
Iallfall, nu satte jag mig ner vid eriks dator och gav mig på ett inlägg. Har ni som jag, blivit helt betuttad på Alexander Rybak som vann Eurovision. Han är så sjukt söt, bra på att sjunga och det bästa av allt, han spelar fiol, precis som jag.
Apropå fiolen så åker jag på min första musiktävling imon. Hela min orkester (symfoniorkestern) drar iväg till Västerås för att vara med i en tävling, SM med olika orkestrar. det ska bli så sjukt roligt alltså!
Kommer hem på lördag vid 11 tiden på kvällen.
Är så sjukt godissugen men jag orkar verkligen inte gå ner och köpa godis... Få se hur det blir med det. Mamma så snäll som hon är köpte lite grejer åt mig inför helgen. En luftmadrass ed pump, en blommigt linne som jag sett ut från Lindex, Ett par svarta taights till min klänning som jag ska ha på mig på tävlingskonserten, nytt hatch (till fiolstråken för er som inte vet), en svart mapp med plastfickor i, ett par svarta mjukisbyxor som jag också sett ut från BikBok, ett nytt svart långt linne från Gina Tricot och till slut en svart tight klänning/tunika som jag ska ha på en annan konsert från Lindex.


Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: nattaa

ja hoppas att du har en troja pa den sista bilden?

2009-05-22 @ 20:19:26
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0