Valborg:)<3

Hejj!:D
Hur var eran valborg? Min var sjukt rolig, vi började dagen med att ha stationer i skolan, vi har det som tradition på våran skola att åttorna håller i stationer runt om i Åsa medan niorna är gruppledare för grupper med skolans elver från nollan upp till sjuan då. I våran grupp var det Jag Natta Alexandra och Frida.
Vi hade en station på springbanan på skolan där det för övrigt var helt vindstilla och sjukt gött soligt väder, nästan för varmt.
Grupperna kom en efter en och de små 6åringarna var hur söta som helst alltså. På våran station skulle man bl.a. äte godissnören utan att använda händerna och de små barnen var så sjukt söta när de gapade för att de ville att jag skulle sätta in snörerna i munnen på dem, så sjukt söta. Iallafall, skoldagen slutade med att våran klass samlades i bamba och fick glassbåtar av Lisa(våran fröken) eftersom vi varit så duktiga.
En riktigt rolig skoldag måste jag säga. När jag kom hem visste jag inte riktigt vad jag skulle göra det enda jag visste var att jag skulle vara ute för det var så sjukt härligt väder. Jag smsade Natta och hon var på glasscafét med några till. Jag cyklade ner till dem och det var Elin, Malin, Frida, Julia och William som var där med Natta. När de hade ätit glass så bestämde vi oss för att cykla ner till Vitasand. På vitasand badade vi iallafall upp till knäna, tog en massa kort, spelade volleyboll och fotboll. Det var askul. När vi spelade fotboll var det jag, Julia och William i samma lag, vi ägde sönder!; )
Efter ett tag blev vi törstiga så jag och Frida bestämde oss för att gå och höra med killarna som äger kiosken på vitasand om de kunde fylla på våra flaskor med vatten eftersom de låg när och sola. jag och Frida kom tillbaka med 6 flaskor med Loka, det var snällt tycker jag=)  Julia som alltid är pinsam valde att rycka in ´när jag och frida stod där med killarna. Julia hoppade och sprang till oss och nästan framme kom hon på att hon inte hade någon tröja på sig utan sprang i Bhn Vi började asgarva, Hahah. Hon skrek "OJJ" och vände sig mot de andra igen. x)
Hon drog på sig sitt linne och sprang tillbaka till oss och hjälpte oss att bära.
Efter ett tag skulle alla hem men vi bestämde att vi skulle ses vid brasan på kvällen sen. Jag och Natta cyklade hem till mig och vi gjorde inte så mycket.Efter ett tag kom Amanda V ner till oss och vid nio gick vi ner till brasan. På vägen ner till brasan mötte vi Jimmy och Lollo. De gick med oss till brasan och efter ett tag kom även några fler. Väl vid brasan träffade vi nästan alla, alla i Åsa är vid brasan på valborg. När de tänt brasan och det inte fanns så mycket att göra längre cyklade vi alla ner till Elin. Det var jag, Natta, Amanda, Malin, Elin och Michan som var hemma hos Elin.
Hemma hos Elin atte vi oss på hennes altan/balkong med ljus, saft, chips och ett asroligt spel "Med andra ord". Michan och Amanda vann och jag och Elin kom tvåa. Efter ett tag blev det lite kyligt ute och vi gick in och satte oss vid köksbordet och Malin började läsa högt ur dassboken, det var asroligt. HAHAHA!
När Elins familj kom hem från brasan gick vi ner i källaren där Elin har sitt rum, vi satte oss i "hennes" vardagsrum utanför hennes rum och läste där istället. Efter ett tag satte vi på en film och då hade redan Amanda och Michan åkt hem. Vi satte på "Hem till Midgård" som är så sjukt rolig;)
När klockan blev halv ett var det dags för mig Natta och Malin att åka hem. Malin som bor ganska nära Elin cyklade hem med en gång och jag och Natta fortsatte att gå hela vägen hem. En o annan full person mötte vi som började prata med oss haha.
När Natta cyklade hem från mig gick jag o la mig med en gång och somnade någon sekund därefter.
Sjukt roligt var det iallafall:D<3

På våran station, Jagx), Alex och Frida:)<3

Natta Julia och Jag i vattnet:)<3

Julia, Jag, Malin, Elin och William i vattnet:)<3

Haha vi som spelar fotboll;)<3

Vitasand:)<3
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: natta <3

just det hahahahaha, de fulla killarna xD

"hallå tjejer! Ska vi strula eller?"

hahah xD

Du får skicka alla bilderna sen :D<3

2009-05-03 @ 15:20:35
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0