Solig ledig fredag:)

Hejj igen!
I fredags var vi ju lediga och det var sjukt gött, jag ringde Källman och de var på ip och kollade på en match. Jag bestämde mig för att gå ner till ip. Drog på mig mina kortaste shorts, min nya vita T-shirt och gick ut i det soliga vädret. På vägen mötte jag Mattsson och hans två kompisar och de var påväg hem.
När jag kom till ip satt Amanda o Jimmy och väntade på att Lollo skulle komma. När Jimmy och Lollo åkte gick jag och Källman ner till Vitasand, vi kände på vattnet och det var lite för kallt för att bada. Vi gick och träffade Johan och han var något frånvarande eftersom han var så inne i sin moppe, men men, Sen satte vi oss på berget och pratade lite, jag och Amanda. Vi gick hem till Amanda och åt lite kex och sen gick vi ut på en promenad, den var mysigt, varmt också:)
När jag kom hem sen var det grillat som gällde, min favoriträtt!
Efter jag ätit upp åkte jag och Klara ner till godisspöket och köpte en massa marshmallows som vi sedan grillade. Sen kom Amanda V och då ringde Lollo o sa att de var på vitasand o sa att vi kunde komma ner. Vi kom ner och där var Lollo, jimmy, DeppMattsson och jag och Amanda då.
Det var inte jätteroigt där nere så vi gick ganska snart, dels för att Amanda skulle äta.
När Amanda ätit gick vi hem till mig, åt Chiliostbågar och tittade på en av mina favoritfilmer, 13 snart 30 :)<3
Det var iallafall en väldigt solig fin dag i Åsa:)



Vi hörs, pusshej♥


Kommentarer
Postat av: Leia

Så bra!



Det är bra här med. =)

Kram

2009-05-03 @ 17:48:11
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: jag håller med! lite väl dyrt för en jacka kan även jag tycka! speciellt när det bara är Kenza ändå. :S

2009-05-03 @ 18:31:26
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: mtvthehills

sv: Självklart gör jag det ;)

2009-05-03 @ 21:21:50
URL: http://mtvthehills.blogg.se/
Postat av: twilightlovers.blogg.se

TWILIGHT TÄVLING I MIN BLOGG MED ETT TWILIGHTPRIS :) OM DU ÄR INTRESSERAD AV ATT VARA MED I TÄVLINGEN SÅ KIKA BARA IN I BLOGGEN :)

2009-05-04 @ 19:25:38
URL: http://twilightlovers.blogg.se/
Postat av: twilightlovers.blogg.se

TWILIGHT TÄVLING I MIN BLOGG MED ETT TWILIGHTPRIS :) OM DU ÄR INTRESSERAD AV ATT VARA MED I TÄVLINGEN SÅ KIKA BARA IN I BLOGGEN :)

2009-05-04 @ 19:25:41
URL: http://twilightlovers.blogg.se/
Postat av: Källmanyourgirl <3

HATA DEN JÄVLA BILDEN TIIEP? uuusssccchhh! :/



Still loving you though ;)<3

2009-05-05 @ 18:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0