090509

Hejjhejj!
Det var längesen som jag blogga nu, känns det som iallafall, I fredags i skolan hade vi laboration på morgonen. kemilabb då vi blandade olika alkoholer med b´vatten och kollade antändbarhet och så. Det var rätt så kul, vi hade skyddsglasögon o grejer så vi var ascoola;) Jag labbade med Agnetha, Hanna hade nämligen gjort par innan.
Hade förresten matteprov i onsdags, det gick asbra. Samband hette kapitlet och jag hoppas på mitt första MVG i Matte. Men det är så jobbigt för mig för jag får alltid VG+ på allting jag gör i skolan, man vill ju få MVG. Har fått två MVG:n och båda har varit i svenska.

Idag gick jag typ upp vid halv tolv och då gick jag raka vägen ner till vardagsrummet och satte på tv:n. Jag var då fortfarande jättetrött och det var "Sinbad och de sju haven" eller nåt på tv. Har aldrig sett den tecknade filmen men jag har hört talas om den. Jag som älskar tecknat och barnprogram(a tittade på den filmen. 
Efter en stund ringde Källman och jag tog en dusch, klädde på mig och drog ner till henne. Vi gick runt lite i Åsa, Vitasand där det blåsta asmycket, förbi tennisbanan där Märta spelade och sedan till rondellen. Vid 6tiden skulle hon hem och äta och sedan vara med Johan. 
Tänkte inte göra något speciellt denna lördag, har tittat på robinson och kommer nog vara hemma resten av kvällen men det blir mysigt det med:)

Sinbad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0