Onsdag+ Torsdag, Twilight, duschskrattanfall och Matteprov

Så, igår blev jag frisk och var i skolan, jag känner att när man har varit sjuk på skoldagar så kommer man lite "ur fas" när det gäller skolarbete, men som tur var var det inte så mycket som skulle göras i skolan nu denna veckan. Vi hade mest genomgångar och sådant.
Igår började dagen med idrott, jag var inte med eftersom jag fortfarande var väldigt snuvig. Det var elevledd lektion den lektionen och Jacob Johansson i min klass var "idrottslärare" den lektionen.
De körde olika Bollsporter/lekar, för övrigt hade Jesper kommit hem från Thailand efter 2 veckors semester och var naturligtvis Chokladbrun, dessutom hade han vita idrottskläder;).

Efter skolan var jag med Natta och Viking. Amanda skulle gå hem ganska tidigt så då gick jag o Natta ut o la oss på en gräsmatta/kulle/ängx) o läste våra Twilightböcker. Natta läste den fjärde och jag den andra. Det var så soligt väder  igår alltså. vilket det är idag också, känner verkligen att våren är påväg, så nu är det upp med stövlarna på vinden och fram med mina sneakers.

Sen kom Friida vid halv åtta typ och vi kollade på "Rent Hus" tycker det är askulx)
Älskar att städa nämligen, någon som håller med mig, så roligt att få det rent o fint.

Idag försov jag mig på morgonen, vaknade prick klockan 8.00 vilket är tiden då vi börjar, tur att jag bor såpass nära skolan, kom bara en kvart försent. Då hade i IUP på morgonen, förkortas Induviduell UtvecklingsPlan för er som inte vet. Jag har som strävansmål att kunna skriva olika texter i svenska, Jag vill utveckla mitt skrivande eftersom jag tycker att det är väldigt roligt att skriva. I svenskan skriver jag då en novell, en kärleksnovell väldigt klyschig.
Skoldagen gick och nu är jag hemma, btw Natta fick ett skrattanfall i duschen efter idrotten(pingisturnering) då hon fick en iskall sprutande dusch på sigx)Haha

Matteprov imon, Alegbra känner mig faktist ganska säker. Jag tycker det är så sjukt kul med Algebra alltså så jag ska plugga lite sen idag också men nu ska jag ta och äta någonting.
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: natta ;)<3

HAHAHAH! Men seriöst, vi stod där o pratade medan duschen blev varm. & så stängde den av sig och jag satte på den direkt och gick in och så var den svinkall! HAHAH!



& Alegebran e skitsvår i år :s Jag fattar typ ingenting. Så du får gärna hjälpa mig lite haha (a

2009-03-19 @ 18:09:58
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0