Min dag idag, Saknar sommaren!

Hejj!
nu var det ganska längesedan jag bloggade faktist, Det har varit så mycket att göra i skolan, som vanligt. Natta har varit sjuk hela veckan förutom idag då vi inte hade ett enda arbetspass.
Förresten, igår redovisade jag min engelska, jag hade skrivit om Volleyboll, man skulle skriva om en sport som man inte utövade själv. Det gick faktist ganska bra, jag som var så nervös innan. Det var så skönt att ha det gjort sen alltså!

I skolan idag hade Källman med sig en kompis från Varlaskolan som ska sova över hos henne över helgen, Frida heter hon. Andra gången jag träåffade henne:).
Vi började skoldagen med Bild, vi målade akvarellteckning med olika nyanser av en speciell kulör. Jag målade ett päron som var grönt med blå bakgrund, är inte klar ännu.
Har verkligen skrattat hela dagen, det har varit så sjukt kul, natta är drabbad av minnesförlust haha "hur ser en jordgubbe ut" XD Jag kom inte heller ihåg, sommaren är bara föör saknad!

Sen hade vi slöjd, jag gör en klänning som sagt, den blir faktist väldigt bra.Riktig´sommarklänning: )

Sen lunch o rast o skit:D
Sen var det mentorstid o då gjorde vi utvärdering av veckan i vår såkallade kompassbok som vi gör varje fredag. Efter mentorstiden gick killarna för sig och tjejerna för sig med en två lärare. Killarna var i bamba och pratade om annorlunda, invandrare, homosexuella, vad är egentligen normalt, finns det nån som är normal" och sånt.
Vi tjejer gick till bildsalen och vi fick en lapp som sattes på våran rygg. så skulle alla gå runt och skriva positiva saker på lapparna. Jag kan visa min lapp sen:)<3

Nu kom Friida, har inte träffat henne på åratal så jag ska vara med henne idag(L)

See ya, pusshej<3

Kommentarer
Postat av: natta<3

hahah men seriöst, jag har varit så sjukt konstig idag så det finns inte! jag har gjort bort mig hela dagen hahahahah (a

Men nu vet vi båda hur man ritar en jordgubbe i alla fall hahaha :P<3

Men ska åka till pappa nu, hälsa Frida, ses på måndag<3

2009-03-06 @ 14:58:24
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: Haanna karlsson'

Åhh, jag saknar med sommaren! :/:)

2009-03-08 @ 11:47:43
URL: http://haannak.blogg.se/
Postat av: e.å

SöötaTjejeer :D <3

2009-03-17 @ 19:41:00
URL: http://elinakeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0