Lite snabbt från i lördags till idag

Hejj:)!
Jag har ju inte berättat hur det var hos Amanda i Lördags ännu. Har inte skrivit sedan dess ju. Jag var iallafall på morgonen med min orkester i Esteten på typ "Öppen Fyr" och våran orkester sålde fika så det blev att åka tidigt in till Kungsbacka vid 11 någongång.

Sen när jag var klar med med det mötte jag upp Viking o Emma som är amandas låtsasyster i kungsmässan.
Amanda hade köpt två sjukt söta klänningar samt ett par skor som hon köpte när jag var med...sjukt söta från din sko:D
Sen efter ett tag på kungsmässan åkte vi hem med bussen och gick i princip raka vägen till tappen;)

Vi mötte Amanda och Johan där nere + en massa fulla typ 19-åringar som ville känna typ under våra väskor. en var utklädd till en polis som ville kolla ifall vi hade alkohol med ossx).
Sen så sa vi hejdå till Amanda och johan och drog hem till Viking. När vi kom dit så åt vi jättegod mat,(potatisgratäng och asgo kyckling). samtidigt som vi tittade på melodifestivalen. Jag tyckte att det var väldigt bra artister iår faktist. Jag tycker också att hon som vann var jättebra vilket inte är jättevanligt att man läser på alla bloggar nu. Alla tyckte hon var så dålig,de är de enda åsikter jag hört hittils, någon som håller med mig om att Malena var bra?
När melodifestivalen var slut satte vi på Patrik 1,5 som är så sjukt roligx) Vi åt en massa godis och hade skoj till halv 1. Klockan halv 1 gick vi o la oss, Emma la sig där uppe i sin säng och jag lång på en luftmadrass bredvid vikings säng. Så låg jag och Amanda uppe o pratade tills vi somnade halv 2.

När vi vakna vid klockan 10 så skulle hela familjen äta frukost tillsammans, ska jag vara ärlig så har jag aldrig sett så mycket frukost som det var på deras bord den morgonenx) men gott var det.

Men efter ett tag så började min hals göra ont och jag blev ganska så snuvig, kunde knappt prata till slut så jag ringde mamma och åkte hem, eftersom jag inte ville smitta någon annan.


Så där rök tre dagar åt att ligga  i soffan och titta på alla tv-program som gårx)
Men nu, Onsdag var jag i skolan igen, fortfarande snuvig men mår ändå bra jämfört med hur jag mådde innan.
oj, nu är klockan mycket, måste hinna duscha också. Skriver mer imon, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

tack så mycket =) Härliga vårfärger du har på din blogg =)

2009-03-19 @ 13:56:28
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Silje Helene - FOTOBLOGG

sv: taack! :) Bara i photoshop (A)

Good Enough - Evanescence :)

2009-03-19 @ 15:47:59
URL: http://siljehelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0