Min helg med Friida, Natta och Amanda V!<3

Hejj!
I Fredags var jag med Friida och Natta, vi kollade på Twilight eftersom Friida ännu inte hade sett den. Det var mysigt. Det belv en vanlig Fredagskväll. Skulle egentligen gått på Gränslösa "Unplugged", en fest här i Åsa men jag sket i det eftersom det var inte så många som skulle dit.

I lördags vaknade jag tidigt, duschade gjorde mig iordning och packade eftersom Jag, Friida, Amanda V och Natta skulle först åka på bio(En shopaholics bekännelser) och sedan skulle vi åka hem och åka upp till Natta i Kläppa för att sova över där.
Filmen var sjukt bra iallafall, asrolig verkligen värd att se säger jag bara. Vi hade jätteroligt på bion.

När vi kom hem, skjutsande av Mamma gick Amanda och Natta till Amanda så att jag och Friida kunde packa ner det sista och hämta våra väskor. Klara låg i Märtas säng och var jättesjuk, jag tänkte att det inte var sådär jättefarligt.
Iallafall, Vi fyra åkte upp till Nattas tomma hus skjutsade av Amandas pappa. Anledningen till att huset var tomt var att Linda, Peter och Elin var på ngt med Elins innebandy i Växjö så natta ville inte vara i huset ensam till slut blev det tre som skulle sova över till en början av att ingen skulle sova över.
När vi kom hem till Natta började vi med maten som vi själva skulle fixa. Det blev mumsiga piroger med jättegod färgglad sallad. Jättegott, när vi hade ätit klart så spelade vi Guitar Hero the world tour på Nattas 60 tums platt tv:O. Bas,gitarr och Trummor. Akul var det och vi ägde fett så sjukt kul är det!
När klockan blev halv elva efter några timmars spelande började American Pie 2 på tv så den tittade vi på, också askulx)
Vi åt godis, chips o hade en massa roligt!
Vi hade bäddat så att de två sängarna preciis fick plats emellan de två nya svarta skinnsofforna. Det såg ut som en stor stor jättestor säng som hörde ihop. Vi låg sedan fram till klockan halv fyra ungefär och tittade på första säsongen av Desperate Housewives. Sen stängde vi av den och pratade istället. vi somna typ lite efter fyra.;)




Vi vaknade vid nio och då började jag och Natta citera Twilightparodier i varsin soffa tvärsöver Friidas och Amandas sängar. "BAMBIII!"x)
Haha det var kul, sen tittade vi lite mer på Desperate Housewives.

Vi blev hungriga och vi åt frukost, rostade mackor med (as for me) philadelphia på.MUMS!

Sen spelade jag Friida och Natta Guitar Hero medan Amanda gick in till Nattas rum och fortsatte titta på Dessan eftersom hon inte ville spela Guitar hero. Medan vi spelade Guitar Hero ringde mamma, hon hade en lugn röst och frågade om jag ville följa med till sjukhuset eftersom Mamma tydligen hade åkt in med Klara klockan fyra den natten till sjukhuset i Varberg och de konstaterade att Klara hade fått blindtarmsinflamation och precis hade opererats. Nu (Måndag) kom hon hem och nu ligger hon i Märtas säng och har kramper i magen och kan knappt röra sig "/ Stackarn<3 Klockan blev plötsligt 6 och Friida var tvungen att gå hem och Amanda åkte hem strax därefter. Jag följde inte med till sjukhuset eftersom att Natta hade fått vara ensam hemma fram tills klockan tio isåfall. Mamma skulle åka hem vid 9 från sjukhuset så jag blev hämtad på vägen hem.
Efter Amanda och Friida hae gått började jag och Natta laga mat, våran egen specialare...typXD
Vi lagade mat med känsla, det blev köttfärssås (rätta fel: Köttfärs)x) med Speghetti, men det var gott ändå.
Maten blev lagom klar till Gossip Girl började klockan sju och vi tittade på GG och Sedan på Wipeout, så kul!X)
I pauserna städade vi upp, bäddade upp och så, det blev riktigt fint  till slut med tanke på hur det såg ut innan.


Klockan blev nio och vi bestämde oss för att spela Guitar Hero igen. Vi bytte mellan att spela trummor och gitarr, vi spelade(kommer inte på låten) med det var iallafall en ton(typ) kvar och Erik ringde och sa att jag skulle komma ut till bilden, nu. Vi var ju liksom bara tvugna att ta den sista tonen (för er som snackar guitar Herospråk förstår)
Jag hade en lååång röd ton på trummorna då man ska slå snabbt på trumman flera gånger och Natta hade gröna och röda, dubbla hur många som helst. tonen tog aldrig slut och den var asgo att klarax) Rolig helg iallafall, tack tjejer(L)Käärlek<3

MÅNDAG.I morse när jag vaknade kände jag mig helsnurrig, var snuvig och hade jätteont i huvudet så jag bestämde mig för att stanna hemma från skolan idag. Det har varit rätt segt ändå men ändå skönt. Sitter här och lyssnar på soundtrack från alla mina favoritserier, FRIDAtidningen gav ju tips om låtarna till varje serie typ, det tyckte jag var jättekul: )
Vi ses, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: natta :)<3

Ojojoj! Längsta inlägget ngnsin? haha :D

Jaa tack för en rolig helg!(L)

Ska nog ta och blogga lite om helgen jag med! :)

2009-03-23 @ 21:33:38
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: F O U T O S E ♥

sv: Tack så mycket! :) Du tycker samma som jag, bra stil haha! :) ♥ Kram!

2009-03-24 @ 15:35:37
URL: http://foutose.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Jag tyckte inte alls om filmen! de gjorde ju om hela berättelsen som var i boken =( blev så besviken, för älskar ju verkligen boken!



mobilen är superbra! bästa menyn jag nånsin haft. Logiskt, för att det finns flera snabbfunktioner. Roligt att man kan byta låt genom att skaka på mobilen. Däremot är jag inte jätteförtjust i skjutmobiler, men vänjer mig tids nog! kameran är sådr, men funkar... bra med 2 gb minne, får plats med 500 låtar iaf =) ska du köpa?

2009-03-24 @ 17:57:28
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Janina

Hej! På min sida så kan man se vårens och sommarens snyggaste skor! Man kan även få reda på var man kan köpa de! =D

2009-03-29 @ 01:42:08
URL: http://tinselmolly.blogg.se/
Postat av: T

ni hade verkligen kul då.



sv: mm, e avundsjuk på hon som har väggen.

Premunera gärna på min blogg. Så gör jag de på din :D

2009-03-29 @ 12:49:34
URL: http://twilighters.blogg.se/
Postat av: T

ni verkade ha kul.



sv: mm, jag e avundsjuk på hon som har väggen.

premenuera gärna på min blogg, så gör jag de på din. Skriv en kommentar bara. :D

2009-03-29 @ 12:50:57
URL: http://twilighters.blogg.se/
Postat av: linnea

Bra att ni visade henne twilight. Hör fasiken till allmänbildningen att ha sett den ;)

2009-03-29 @ 15:15:17
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Tycker du inte? bara den scenen när hon skulle på arbetsintervju, det var ju inte Luke brandon som var hennes chef i boken. Och när hon träffade den finska vd:n så smäller hon inte till honom och går. I boken så var det mötet i samband med hennes intervju på banken.



Det var Alicia som avlöjade hennes pengaproblem, inte Derek Smith. Och filmen är faktiskt baserad på både ettan och tvåans bok! För i ettan så gifter sig inte suze med tarquin!

2009-03-29 @ 17:54:51
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig helg!

Om du har gratismode.se så glöm inte att logga in finns nu massvis med hemsidor att besöka för att få poäng :)

2009-04-01 @ 18:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0