Twilightfilmen

Hejj!
Som ni kanske vet så läser jag Twilightböckerna just nu och tycker att dem är grymt bra. Har precis läst ut ettan och är inne på tvåan nu. Jag kan inte säga att jag är Galen i Twilight eftersom jag har två kompisar som verkligen är galna så galen i Twilight är inte riktigt rätt ord . Jag tycker väldigt mycket om böckerna iallafall. Har inte sett filmen ännu, ska köpa den med en gång när den kommer ut i butikerna den 29 April!
Mina galnaiTwilight väninnor heter Nathalie och Alexandra;)

Vill verkligen ha Twilight filmen nu, Måste verkligen se den!

Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: frida

är böckerna verkligen så bra ?

mina kompisar säger att jag måste se den första filmen.

det är också galna i twilight. :)

ha en trevligt lördag!

2009-03-07 @ 17:49:50
URL: http://fridaeliisabeth.blogg.se/
Postat av: DELANIE

nice blog ;) many hugs Delanie

2009-03-07 @ 23:51:14
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0