Nya vårskor från Johanssons

Som jag skrev igår så åkte jag in till kungsmässan med mamma igår. Det var faktist väldigt längesen jag var och shoppade faktist. Jag hittade inte de långa jeansen som jag skrev om igår men jag hittade de halvkorta. jag provade min storlek, de var perfekta nedtill men baken på byxorna var enorm. Inte så där jättesnyggt om man säger så, sen provade jag en storlek mindre och då var baken fortfarande stor och byxorna som är halvkorta var inte halvkorta längre så de var inte sådär jättesnygga.
Vi åkte dit för att köpa ett par jeans till mig, jag kom hem med ett par vårskor. Det är alltid så att jag åker in för att köpa något och kommer alltid hem med något annat än det jag tänkt köpa från början, men så är det väl för alla.

Var på gudtjänst i morse, eller ja i för några timmar sen. Alexandra, Natta, Alice och Frida var där, det var lite segt men jag pratade med Natta hela tiden så det var inte så tråkigt. Läste förresten ut Om jag kunde drömma igår natt typ. Jag slutade läsa klockan 2. Boken var verkligen hur bra som helst, så jag har börjat på tvåan som Klara köpte för någa dagar sen, men har inte kommit så långt ännu.
Idag ska jag plugga, Jag ska jobba matte, engelska och So. Jag ska också spela på min fiol lite.


Mina nya marinblåa vårskor: )
Johanssons - 450:-

Kommentarer
Postat av: Frida!

just det, jag provade faktiskt också sådana korta jeans förra veckan när jag var på kungsmässan. Herregud, min rumpa var ju dubbelt så stor än normalt (!). Nä, de är väldigt snygga på bild men inte i verkligheten om man ska säga så ; ) <3

2009-03-01 @ 14:37:28
URL: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0