SOMMARLOV!

Hejjhejj!
Hade skolavslutning i tisdags och det var verkligen jättefint. Det var min första skolavslutning på min nya skola. Synd bara att niorna inte kommer att vara i skolan när jag kommer till skolan i höst. Kommer sakna vissa otroligt mycket. Alla var väldigt fina i sina avslutningskläder, så nu har man sommarlov, sitter i pyamas och lyssnar på min nya favoritlåt, Miley Cyrus-The Climb. Hörde den på min mobilradio igår natt och blev helt förälskad.
Det är en massa saker som hänt, det har varit helt stressigt hela de här senaste dagarna så jag har inte hunnit uppdatera mig. 
5 Juni: Min käre bror Erik tog studenten och det brakade loss med ett stort släktkalas här i Åsa i vårt minihus. Äran delade han mig som fyllde 15 hela år den sjätte. Av min släkt fick jag bland annat tredje boken och fjärde i Twilightserien.
 
6 Juni:  Två av mina bästa kompisar (Natta och Friida)blev konfirmerade så det var upp på morgonen bort till kyrkan och tillbringa mina första timmar som 15-åring i Ölmevalla kyrka. Har inga bilder eftersom min kamera är helt konstig men jag lånade nattas systemkamera och tog kort med men bilderna ligger på hennes dator. Sen bar det iväg till siba med pappa för att köpa min efterlängtande mobil. När vi kom hem grillade vi min favoritmat, jag höll mest på med min mobil, Sen gjorde pappa iordning ett fat med maränger glass och massa frukter. Vi åt det min favoritmat och favoritefterrätt. Amanda V Friida och Anna var med mig på min födelsedag, Tack tjejer<3
9 Juni: Skolavslutning som sagt, jag och några till sjöng en låt tillsammans, kung av sand var det, kanske inte världens bästa låt men det var roligt att få sjunga för så mycket publik. En tjej i fyran gick upp på scenen och skulle sjunga en sång och jag tänkte man går inte upp dit själv om man inte vet att man kan sjunga och när hon sjöng ut första tonen blev alla totalt chockade. Ifrån ingenstans gick hon upp och sjöng när kärleken föds av shirley clamp och plötsligt blev hennes uppträdande föralltid oförglömligt. 
Jag och Amanda V efter skolavslutningen:)
11 Juni: Ja, det är ju idag då. Har inte gjort så jättemycket, började med att läsa ur min nya bok, tredje boken i Twilightserien, så sjukt bra. Nu sitter jag här och bloggar samtidigt som jag lyssnar på Miley Cyrus-The climb!:D
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Oj då, jag visste inte att du fyllde 15 i lördags, GRATTIIIS i efterskott!!! :D <3



Massa kramar <3

2009-06-12 @ 15:37:08
URL: http://my-feet.blogspot.com
Postat av: amanda

varsegod;),det klart jag vill vara med dig på din födelsedag o fira<33333333

amanda v -.-, det låter så fult, haha

2009-06-12 @ 16:15:00
Postat av: amanda

varsegod, klart jag ville komma o fira dig<33333

( amanda v -.-, så fult det låter haha)

2009-06-12 @ 16:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0