Årets första dopp=)

Hejhej, klockan 8.00 i morse var jag uppe för att min tre veckors långa sommarkonfirmationsmöten började idag. Strax innan 9 kom Alice förbi med cykeln och i det soliga vädret cyklade vi tillsammans till församlingsgården i Åsa. När vi kom dit hade alla 12 andra ungdomar redan kommit och satt pinsamt tysta i den stora lila soffan med röda hjärtkuddar i. Jag och Alice satte oss där det fanns plats och prästen som kallar sig PrÄllan som är lite halvt konstig sådär kom och försökte få igång oss att prata med varandra. Efter en timme började alla slappna av lite och vi körde några lekar som faktist var jätteroliga. Jag tror att vi kommer ha sjuukt roligt de närmsta sommardagarna tillsammans.
Klockan 12.00 var dagens möt slut och jag och Alice cyklade hem i det soliga vädret. När jag kom hem satte jag mig med en gång i solen med en tidning. Där fick jag inte sitta länge förrän Källman ringde och ville att jag skulle hänga med till stranden, jag var lite tveksam ifall jag ville gå till stranden men hängde med ändå. Vi ringde Viking och vi drog på oss bikini SHorts och tunnt linne, GÖTT!
Vi låg där en stund och sola och plötsligt så beslutade vi oss för att bada, jag har inte badat någongång i år men jag doppade faktist hela mig, det gjorde amanda och amanda med. Visst, Hela kroppen domnade typ bort men det var skönt efter ett tag faktist...i ungefär 10 sekunder. Vi åt glass och jag tog dumlestruten, har aldrig smakat på den innan men den var hur god som helst! Strax därefter bestämde vi oss för att gå hem, vi hade nog fått solsting eller något för vi glömde vattenflaskan hemma, inte bra... Källman skulle på släktkalas vid 6 så jag och Viking gick hem till mig, tog varsin bok och satte oss i solen, hur gött som helst. Efter ett tag var det inte lika varmt längre och Amanda skulle ändå hem så jag gick in igen. Har precis tittat på Mean Girls, finns det någon tjej som INTE har sett den typ tusen gånger, tänkte väl det. Jag tycker iallafall att den håller sig oavsett hur många gånger man sett "The Plastic Girls" och "The Mathgeeks" eller vad tycker ni?:D
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Isabell,Aynur &Louise

Åh vi älskar Mean girls^^ Den håller alltid.

2009-06-15 @ 23:44:53
URL: http://lliiaa.blogg.se/
Postat av: Jasmine - Anything But Ordinary!

Hahha jag älskar den filmen!

2009-06-19 @ 17:57:14
URL: http://problematicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0