Ösregn, igen..

Tjosan!:D
Nu har man vaknat upp med ännu en ledig dag framför sig, fast det ösregnar ännu. Jag menar vad är det för sommarlov egentligen, ösregn hela tiden. Jag tycker faktist det är riktigt mysigt när det regnar sådär jättemycket, man sätter på en mysig film, äter godis och hör hur regndropparna smattrar mot plåtfönsterbrädet fast är det början på ett helt nytt sommarlov så vill man ju ha lite sol i början iallafall. Men vädret lever en egen värld med egna beslut!
Ska äta frukost nu, duscha och fräscha upp mig lite för idag vill jag inte sitta i pyamas hela dagen.
Här langar jag en skön bild på Källman påväg till Kba i måndags:)
Vi hörs alla glada, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Randy

Haha, vad rolig bild =)

2009-06-12 @ 16:02:34
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0