Känslan av sommarlov

Hejjhejj,
 nu har jag inte bloggat på några dagar dels för att jag varit hos Natta och inte velat ta mig tid att sätta mig vid Nattas dator som hon precis fått tillbaka och vara väldiigt osocial och dels för att det faktist varit riktigt fint väder ute och inte velat sitta inne vid datorn och istället velat ta vara på soltimmarna:) Men nu ska jag berätta lite om de dagar som gått sedan jag bloggade sist.
 
I onsdags gick jag upp tidigt som vanligt och tog cykeln med Alice ner till konfirmationen som ligger cirka 3 minuter från där jag bor. Vi pratade om "Jag", att man är perfekt precis som man är skapad och en massa grejer om ideal och om att man ska vara nöjd med sig själv och massa sånt, det var faktist jätteintressant.
Vi fick också en ny pärla till vårt armband. pärlan fick symboliseras som en själv alltså "Jag" pärlan. En var liten och vit. När jag kom hem gick jag ut i solen och la mig på gräsmattan. jag läste Ljudet av ditt hjärta och käkade godis som KLara köpt till mig.
I Torsdags blev jag inte riktigt glad när jag vaknade och min morgonlampa som vid denna tiden är solen inte lös. Det ösregna och jag blev hur less som helst eftersom jag och Alice skulle cykla till konfan. Tur som vi hade så var Alices pappa hemma så han skjutsade oss. På konfan pratade vi vad dopet är och vi fick såkallade "Dop" pärlan som var lite större än förra pärlan fast i samma färg, vit. Vi i gruppen som tidigare varit ganska spända slappnade av lite och vi hade sjukt roligt. När det gått tre timmar och konfan var slut hade det slutat regna och det var ganska varmt i luften. När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, jag Amanda och Amanda bestämde med Natta att vi skulle sova över hos Natta.
Vikingsson fick skjuts upp till Natta och Källman åkte med sin moppe förbi mig, hämtade upp mig och så åkte vi upp till Natta vid sjutiden ungefär. 
När vi kom dit gjorde vi inte så mycket, vi tittade mest efter filmer som vi skulle se sen på kvällen/natten. Natta har hur mycket filmer som helst och typ 80 % av dem är skräckfilmer. Jag som nte kan sova efter skräckfilmer... Vi åt asgod flygande Jacob och sedan satte vi på olika skräckfilmer fast vi bytte hela tiden eftersom de flesta var riktigt sega, till slut fastnade vi i en film som verkligen var hur bra som helst, min åsikt. Urban Legends heter den, asså den var sjukt bra, rekommenderas!
Vi käkade chips ät godis och drack fanta, tittade på John tucker must die också, den var sjukt rolig! Vid fyra var den slut och vi beslutade oss för att sova. Eftersom vi sov i vardagsrummet med fönster utan persienner så var det skitljust och det var svårt att sova men till slut somnade vi. Det blir verkligen aldrig mörkt på sommaren vilket enligt mig är lika bra, särskilt när man är bästa kompis med Natta som älskar skräckisar.
I Fredags var det midsommar alltså igår, på morgonen åkte Amanda och Amanda hem tidigt men jag stannade kvar hos Natta. Vi Spelade Guitar Hero, jag spelade sims 3 för första gången, åt chokladdoppade jordgubbar och hade otroligt roligt som vi alltid har med varandra. Jag åkte hem vid fyra och när jag kom hem var det grillning med familjen och sedan jordgubbstårta, jag tyckte att det var för mycket grädde på tårtan så jag åt ingen med den såg otroligt fin ut iallafall:)
Midsommarafton firade jag med min familj hemma med glass och film.
Idag gick jag upp halv 3, jag var hur seg som helst och jag har sedan dess inte gjort någonting alls, bara haft sommarlov, läst min bok, ätit glass och lagt in musik på min ipod. Jag fattar inte att klockan redan är 23.00? Vart har denna dagen tagit vägen? Ska käka lite glass nu, igen, kolaglass som typ är hur god som helst, tjock ja e;)

Vi hörs, puussssar♥

Kommentarer
Postat av: natta ;D<3

fet e du ;D

2009-06-20 @ 23:18:54
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: Tilda

Jordgubbarna ser JÄTTE goda ut! ;D



Kram <3<3

2009-06-21 @ 08:27:20
URL: http://my-feet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0