Volleyboll på gympan

Hejj!
Har precis ätit fiskpinnar, potatismos och remouladsås, sjukt gott alltså!
Idag i skolan hade vi bland annat gympa då vi spelade volleyboll, det var faktist svinkul, kanske ska vara med i Km med de i min klass eftersom det var så otroligt kul. Helt dålig är jag faktist inte, även fast de andra säkert tänker så eftersom jag är tjej och inte för övrigt går i någon sport. Så har jag också tänkt på en sak, när jag servade så sa de ingenting fast jag fick över den perfekt. Sen när en i min klass som är typ bäst i fotbollslaget som är kille ska serva så säger de typ "ah gubbar, var beredda nu, typ...det är han som servar". Sen att personen skjuter bollen nästan utanför planen, så kan man ju undra...
Varför är det så svårt att ändra uppfattning om någon. Jag menar, jag är ganska bra på volleyboll men ändå så har de ju inte ens sagt typ "men hedvig du är ju bra" bara för att jag brukar inte vara bra i sporter och jag går inte i någon sport, och jag har ändå förbättrat mig i idrott jättemycket!
Så störande bara, men jag tycker iallafall att det är svinkul att spela volleyboll även om de inte förväntar sig att jag ska vara bra på det.
Nu ska jag jobba lite matte, det går lita segt nu:(!!
Vi ses, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

svar: tack så mkt :) jag bara älskar fiskpinnar, potatis sås och remuladsås också ! looove it (Y)

2009-01-15 @ 21:21:57
URL: http://looviisaw.blogg.se/
Postat av: lovisa

tack så mycket :) den är lätt att göra om du vill prova :)

2009-01-16 @ 12:32:58
URL: http://looviisaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0