Vad man känner för just nu?!

Egentligen ska man ju skriva om vad man känner för att skríva precis då man gör det, då blir det ju mer personligt om man säger så....eller så blir det inte det om man inte försöker tillräckligt vad man egentligen vill skriva om. Jag vill skriva om ALLT, jag vill vekligen skriva om ALLT men...då får man ju sitta jämt vid datorn och det går ju inte för då blir det ju lätt att man sitter och skriver om samma saker. Om man bara sitter vid datorn, så egentligen har ni några fina visdomsord som har med livet och en blogg att göra? Ni som brukar ha upp emot ett par hundra besökare varje dag borde ju ha några knep. det är svårt att veta vad man ska göra för att få en stor blogg.

Nu har jag skrivit precis det jag kände för i minuten, Just detta.


En bild från sommaren 08! På bild är det Jonna och Julia från Stockholm, Friida och Jag: )
Fina tider!

Vi ses, Pusshej♥


Kommentarer
Postat av: Frida!

och jag är väl längst till vänster va... ? ; )

2009-01-03 @ 17:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0