Shopping i Kba med Natta!

Hejjsan!!
Anledningen till att jag inte skrev något igår var för att jag var och shoppade med Natta , på mellandagsrean. Äntligen säger jag bara, som jag har tänkt att jag ska åka in men inte orkat. Iallafall så sov jag över hemma hos Natta igår, till idag då. Vi somna klockan halv 7 haha. Vi har för det mesta spelat Guitar Hero som är helt nytt och bara såå roligt. Nu klarar jag tillochmed låtar på medium som jag inte klarat innan. Har svinont i halsen så jag hade alla möjliga olika röstlägen och röster som helst igår. Siter här väldigt osminkad med min nya gosiga kofta som jag köpte igår. Jag hittade jättemånga fina saker och som tur var hade jag en massa julkosing att köpa lite fina grejer för.
Det här shoppade jag igår:
(bilderna är tagna på extrasängen med gult lakan;)


Vit kofta:
Bikbok 199 kr

Musikörhängen: Raglady  90 kr   (Friis & company) REA

Svarta tofsar: H.M 19 kr

Guldvitt Halsband: H.M 49.50 kr

Vita strumpebyxor: Indiska 79,50 kr

Vita mönstrade vantar: Indiska99,50 kr

Bok " om jag kunde drömma": Pressbyrån 69 kr

ROCKA FETT!!
osminkad och sömning men cool;)!!

Kofta: En asgo kofta och jag behövde verkligen en kofta, kommer att använda den sjukt mycket.
Örhängen: Första grejen jag köpte på rean. kommer kanske inte användas ofta men ack så söta!
Tofsar: Det var inte längesedan jag köpte tofsar men de försvinner ju. PGA mina systrar.
Halsband: Jättesött halsband som passar perfekt till min nya kofta.
Strumpebyxor: Fick ett par i julklapp men de var inte alls bra så jag köpte ett par som var mycket bättre än de andra.
Vantar: behövde verkligen ett par vantar och dessa var så jättevarma och jättefina, jag kör på vitt i vår.
Bok: ÄNTLIGEN det var ödet, jag ville inte egentligen följa med till pressbyrån och jag har letat överallt efter denna boken som jag hört så mycket om. Så var den där så nu ska jag börja läsa den omtalade boken.

Vi hörs, pusshej♥♥

Kommentarer
Postat av: natta:)<3

askul var det ;)<3

2009-01-06 @ 16:22:18
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: helene

fin kofta! =)

2009-01-07 @ 10:12:42
URL: http://alltidhelene.blogg.se/
Postat av: frida

ah, världens bästa bok!

2009-01-07 @ 17:01:50
Postat av: Julia i Frillesås :D <3

Jag såg dig, !!!! På linneas cafe, tänkte hejja men var inte säker på om du hade känt igen mig, å då hade det blivit pinsamt, haha :)<33

2009-01-07 @ 17:45:50
Postat av: Alexandra

Rock on ;D<3

2009-01-08 @ 19:29:57
URL: http://alexssandras.blogg.se/alexssandras
Postat av: Maja

hejsan gumman :D<3 såg att du köpt "om jag kunde drömma"!! den är aaaas braaa!!!!! jag har läst om den typ 5 ggr! jag looovar !! du kommer inte kunna sluta läsa deen !! syns på måndaag:D älsk dej gumman !! <3 pusspuss

2009-01-08 @ 21:37:54
URL: http://mwennerbom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0