Jag vill ha snö!

Hejj!
Sorry att jag inte skrev igår, men jag var hos Amanda Vikingsson igår kväll och när jag kom hem så var jag så sjukt trött så jag orkade helt enkelt inte skriva. En sak som förvånar mig är att igår så skrev jag inget på bloggen och ändå fick jag 8 besökare.
Iallafall så var jag hos Amanda igår, det var jättemysigt. Vi gjorde inte så mycket, mest pratade en massa. Amandas låtsassyster som är lika gammal var också med så det var jättekul.

I morse vaknade jag av att någon sa SNÖ... jag rusade upp ur sängen redan vid klockan 10.00 och när det gäller mig är det väldigt sällsynt att se mig uppe innan 12.00 på helgen. Det hade snöat så det hade lagt sig. Snön smälte såklart bort under dagen.
Så sitter jag nu och har precis kommit hem från frida, med en massa snö som faller utanför, det är verkligen jättemycket snö, fast det lägger sig ju inte: (.
Hoppas att det fortsätter snöa inatt så det lägger sig till imorgon. Har ni fått någon snö?
Här har vi lite segt med det faktist.
Jag lovar, jag ska bli bättre på att blogga mer men det är så mycket med skolan just nu så det är lite mycket att göra men jag ska försöka:)
Vi ses, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0