Svar på frågestunden

Hejj!
Här kommer svaren på min frågestund. Trodde verkligen inte att jag skulle få så många frågor, ja för mig är det många:)Så det var jätteroligt, tack snälla ni!<3
Vissa frågor kommer samtidigt men jag länkar ju så det blir så, så ni bara vet!
Här kommer svaren på frågorna och självklart har jag länkat till de som skrev upp sin blogg!!

Ines:
1. Hur gammal är du?
2. När började du blogga och varför?
3. Favoritblogg?
4. Intresse
Svar:
1. Jag är 14 är gammal och fyller 15 den 6 Juni
2. Jag började blogga i Oktober 08 för att jag hade läst så många bloggar innan så jag tyckte att det verkade så kul att skriva som en dagbok på internet så andra kan ta del av det jag skriver och kommentera och säga sin åsikt. När jag var liten så började jag alltid en dagbok och slutade efter några sidor så nu när man är stor så har man en massa smådagböcker som ligger och skräpar, en blogg tar ju ingen plats och det är dessutom roligare eftersom andra tar del av den som sagt!
3. Jag brukar kolla runt lite på olika bloggar men en som jag läser (som så många andra) är ju självklart Kenzas blogg. Jag tycker även väldigt mycket om Stinalee och LisaPlace. Det är ju de största bloggarna som jag läser. Sen brukar jag också läsa Febb och Tvillingflickor som är de lite mindre bloggarna.
Sen har vi självklart min kompis Nattas blogg som vi inte får glömma att berätta om, kolla in där. Jättebra blogg!

4. Jag är väldigt intresserad av musik, jag spelar fiol och piano och sjunger en del. Jag dansar också, uppviser och sånt, och vid sidan om mina intressen tycker jag väldigt mycket om att skriva, mode och läsa... BRA böcker. Jag älskar att vara med mina underbara vänner!! Mycket kärlek till er<3

Bella:
1. Vilka bloggar läser du?
Svar:
1.Jag brukar kolla runt lite på olika bloggar men en som jag läser (som så många andra) är ju självklart Kenzas blogg. Jag tycker även väldigt mycket om Stinalee och LisaPlace. Det är ju de största bloggarna som jag läser. Sen brukar jag också läsa Febb och Tvillingflickor som är de lite mindre bloggarna.

Karolina:
1. När började du blogga och varför?
2. Ditt favoritplagg?
3. Om du var ett djur, vilket skulle du vara då?
Svar:
1.  Jag började som sagt blogga i Oktober 08...Varför: (se svar till Ines)
2. På sommaren älskar jag att har ganska korta klänningar med bara ben och på vintern är det nog också små klänningar fast med leggins under då, så jag gillar nog mest små klänningar till tights och utan. Gillar även att ha korta byxor, väldigt korta (shorts)
3. Den var svår, jag skulle nog vilja vara en fågel. Den har ju liksom något som vi inte har, vingar. Att kunna flyga skulle ju bara vara för coolt!

N E L L I:
1. Drömyrke?
2. Favoritband?
Svar:
1. Mitt drömyrke är och har alltid varit att jobba inom sång, musik och stå på en scen och så men drömmen suddas ju ut ju äldre man blir eftersom det är så få som lyckas men sen har vi ju då ett yrke som jag är väldigt intresserad av som jag faktist kan bli. Journalist, jag vill jobba på en tidning, en tjejtidning som FRIDA till exempel, en sån tidning kan jag tänka mig att jobba på när jag blir stor.
2. Hmm... Jag gillar ju faktist all musik så den blir lite svår just det där med band eftersom jag lyssnar oftast på artister och inte band, men jag gillar Onerepublic, Maroon 5, 3 doors down och Queen... räknas Queen? Queen gillar jag skarpt!: )

Nikolina:
1. Vet dina föräldrar att du bloggar?
2. Om inte, hade du velat det?
Svar:
1. Ja, mina föräldrar vet om att jag bloggar och de har själv sett min blogg. De tycker att det är jättekul att jag har en blogg
2. Titta ovan;)


Mayra och Ida:
1. Vad är din naturliga hårfärg?
2. Hur gammal är du?
Svar:
1. Min naturliga hårfärg är den jag har nu(Mellanbrunt), har aldrig färgat mitt hår eller nåt, så...:)
2. Som sagt, 14 år

Tvillingflickor:
1. Hur lång är du?
2. Vad gillar du bäst med dig själv?
3. Festar du ofta?
Svar:
1. Har växt hur mycket som helst nu så jag vet inte hur lång jag är men jag är iallafall längre än 160 cm.
2. Det var en svår fråga, Jag vet inte riktigt det är väl för att jag är glad oftast:D
Utseendemässigt vet jag faktist inte, det är väl antagligen mitt hår.
3. Mjee, Jag fester inte så mycket, nej. Det beror på egentligen eftersom de flesta festerna här är typ fyllefester och såna är inget för mig så nej jag festar inte så mycket!

Angie:

1. Varför började du blogga?
2. Favoritfärg?
3. Favoritmat?
4. Favoritord?
5. Snyggast, Brad Pitt eller Leonardo DiCaprio?
6. Ditt finaste minne?
Svar:
1. Kolla svaren jag gav Ines på samma fråga!
2. ROSA
3. Skinkstek på spett i grillen på sommaren, jag ryser bara jag tänker på det!! Tsatsiki och klyftpotatis eller hasselbackspotatis. HUR GOTT SOM HELST!!
4. Favoritord?x), just nu är det väl, Sjukt som ni nog märkt

5. Leonardo DiCaprio i Titanic, världens bästa gråtfilm och världens gulligaste DiCaprio! Har jag varit tydlig?;)
6. Jadu, jag har många fina minnen. Sååå himla underbara personer som står ut med min röst dagarna långa, bättre vänner kan man inte ha, har så sjukt många minnen med dem!!
Att ni finns där för mig betyder så sjukt mycket ska ni veta, ni vet vilka ni är!♥
Jag är säker på att 2009 kommer bli det bästa året!!
och så avslutar jag min lilla frågestund med svaren på frågorna!

Hoppas att ni fick bra svar!
Vi ses, pusshej♥


Kommentarer
Postat av: natta:)<3

jag har snart läst ut boken! :D<333

2009-01-14 @ 21:54:50
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0