Gjort om mitt lilla rum!

Hejj!
Har varit på Ikea idag och fixa en ny säng, en magnettavla, två tavlor, en sänglampa och ljus som luktar lakrits, hihi. Sjukt mycket folk var det där iallafall.
Innan vi gick in till själva affären så tog pappa och Klara varsin pizzabit så fick jag en mjukglass. Så gav pappa mig ett litet rån och sa att det blev en ganska liten glass och att man skulle fylla den typ "där borta" så gick jag dit och fyllde den och jag kan ju säga att glassen blev inte liiite storx). Sen gick vi och handlade lite ikeagrejer eftersom jag ska göra om mitt rum vilket jag nu gjort. Jag fick ju en ny säng som sagt, min gamla säng hade pappa byggt för många år sedan till mig så det var dags för en ny. Så när vi kom kom hem började jag och Klara skruva loss sängen och det var så sjukt gott att fixa om rummet så nu sitter jag här i min nya säng, O.C är på och jag har eriks bärbara framme, så sjukt gött:)!
Sen när rummet var ordnat så gick jag till viking där källman var och var med dem en stund:)!
Källman var lite uppspralladx) som vanligt:)

Så nu kommer jag sova riktigt gott i min nya säng, mys och imon blir det kyrkanx)<3
Här kommer lite bilder:)!:

Min mjukglass!

Jag och Klara busade lite med vagnarna, jag körde runt hennexD
Skoj var det:)

Mitt "nya" rum:) Älskar det<3<3

Vi ses, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh så fint det blev!! :D<3333

2009-01-11 @ 12:35:05
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: e.å

Amen Snyggisch sida ;) <3

2009-01-11 @ 13:48:35
URL: http://elinakeson.blogg.se/
Postat av: e.å

Amen Snyggisch sida ;) <3

2009-01-11 @ 13:50:00
URL: http://elinakeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0