Skojiskoj i skolan

Hejj!
Kan verkligen inte slita mig ifrån "om jag kunde drömma" i Twilight serien alltså, det är verkligen så.
Det var jätteroligt i skolan idag fast man fick inte så mycket gjort så nu har jag massa mattauppgifter som måste göras"/. Men det var värt det,haha. Klockan kvart över fyra ska jag ta bussen in till orkestern. Ska bli så roligt nu när vi startar igång igen:)

Imorgon blir det skridskor med skolan, askul ju. Så det blir till att ta ner skridskorna från vinden sen när jag kommer hem från orkestern.

Nu ska jag upp och bädda min säng...om jag orkar
Vi ses, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: frida

så sjuukt bra är den<3

2009-01-13 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0