Sjuk seg dag med Savage Garden!;)

Hejj!
Var hemma från skolan idag, har så sjukt ont i magen typ ja en gång i månaden"/
Ipren är min räddning i dessa lägen.
 
Vaknade av Klaras högljudda väckarklocka, Klara hade redan gått upp och var då redan nere och åt frukost, hon var så lat så hon inte orkade gå upp och stänga av den. Erik blev så störd och arg på den eftersom han var sjuk och också låg och sov och förmodligen ville sova längre, så han gick upp och in till klaras rum (som ligger närmast mitt) och kastade väckarklockan i golvet.
När Klara kom upp så trodde hon självklart att det var jag som hade "gjort sönder hennes väckarklocka" så hon drog bort mitt täcke, och är det inte det värsta som finns, särskilt för dem som alltid tycker det är så kallt på morgonen d.v.s. mig!

Så så började min morgon, hur var eran??
Bergis bättre än min!

Jag vet att jag är jätteseg med bloggandet nuförtiden men alltså det är så sjukt mycket i skolan nu, hur mycket som helst!
Fråga Natta om ni inte tror mig;)

Vet inte riktigt vad som händer idag, om jag nu ska vara social med någon annan än de i min familj som ser mig så måste jag i vilket fall som helst duscha!jobbigt!
Aja, här får ni en underbar låt som jag slumpade nyss bland min lååånga låtlista!
Vi ses, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0