I (L) Posten

Hejj,
pratar med Natta i telefon som är sjuk och just nu kommit hem till Åsa. 2 Januari idag då, vad ska ni göra idag, jag ska nog bara vara hemma och om inte Natta är så sjuk sen så kanske jag är en stund med henne sen (a.
eller så blir det bara en slappedag för mig idag igen. Ingela, alexander, mamma och Klara är på mellandagsrean som jag också kunde följt med på om jag inte var så sjukt trött i morse haha. Duschade för en stund sedan. När jag kom ner när pappa hade hämtat in posten så....
Gissa vad som hade kommit med räkningarna då??
Jo, FRIDAtidningen och Hmkatalogen. Jippie!!Tihi♥

Snyggingen Kevin pryder omslaget;)♥
Vi ses, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: natta:D<3

Om du inte är rädd för att bli smittad, så kom hit vafan :D<3

2009-01-02 @ 15:48:05
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: frida

dumma hedvig! (: du skulle inte ta kort på fridatidningen ... haha, ville att det skulle vara en överrskning när jag kommer hem.. <3

2009-01-02 @ 23:22:27
Postat av: Anonym

har frida tagit bort sin blogg?

2009-01-03 @ 21:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0