Fredag

Tjosan!
Det får bli ett kort inlägg nu i reklamen, tittar på let's Dance just nu och Laila är ju bäst, men jag gillar verkligen inte hennes personligehet så jag gillar inte henne, däremot Kitty, hon kan inte dansa men hon är ju så himla skön som person så jag vet inte riktigt vem jag gillar bäst
Vem tycker ni är bäst?

Btw. Imorgon är jag bokad, haha ska vara med Amanda vikingsson imon. Idag blev det till att bara vara hemma eftersom, Natta är sjuk, Amanda V ska på en musikal, Källman är på teamkonståkningstävling i Jönköping och Friida är på bio med Olivia så... men det var skönt ändå, att bara vara hemma och inte behöva göra något.

Den bjussar jag på, en bild från spegelhuset i liseberg;)

Oj, nu börjar det igen...

Vi ses, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: V

håller med om att laila är bäst. hon bor faktiskt ett eller två hus ifrån mig. lite kul :D

2009-01-18 @ 11:26:33
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0