Förutfattade meningar!

Hejj!
Ska snart åka in till kungsbacka, ska dansa med favoriterna;)!!
Idag i skolan hade vi mysig ögonkontaktsövning eftersom vi ska typ ha konflikthantering i skolan. Lite roliga övningar faktist, bättre än våra såkallade "arbetspass".

En sak som jag stör mig så på är att lärarna inte tror att man kan klara av saker. Till exempel i No-salen så hade vi laboration om Optik. Så var det jag, Natta och Amanda V.
Amanda gör alltid klart sin planering under veckan, så våran lärare är så van vid att Amanda gör allt
(Amanda, uppfatta inte detta fel, du är ingen pluggis) Hon blir arg annars... ;)

När jag och Natta kollade lite på olika vinklar och glas så kom läraren och sa, medan amanda satt bredvid och hade pappret framför sig, så kommer läraren och frågar om det går bra!
Då frågar hon Amanda, är det bara du som gör eller har ni gjort något också, frågar hon oss, jag menar, vad menar hon med det...??
Det är ju inte så att vi är högljudda, inte är engagerade eller nåt utan, Hanna som vår lärare heter är så van vid att Amanda, inte ifrågasätter, bara gör det hon ska.
Konstigt är det då att jag och Amanda fick lika bra betyg..
Det jag vill komma fram till är att folk har förutfattade meningar om folk!
Det är väldigt synd faktist, blev bara irriterad!
Känner ni igen er?
 
Ska ta bussen om en kvart så jag ska packa ihop mina grejer och så nu!
Vi ses, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: amanda

men tack då?!

haha jag vet redan att du tkr det ändå ;)

men jag är faktiskt ingen pluggis!!

puss<33

2009-01-26 @ 20:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0