Teneriffa! Nästa!

Hejj!
Har sjukt ont i huvudet just nu, har massa grejer att göra också, ska göra klart min svenskafilm innan imon, jag måste vara klar imorgon, Jag vet hur jag ska gå till väga och så, eller egentligen, gör jag det??
Jag vet inte hur jag ska göra, jag orkar inte med den filmen, allvarligt talat!
Vi ska med bilder och berättar-röst göra en film, man fick välja vad man ville göra en film om, jag valde att göra en film om Musiken i mitt liv.
Jag har bilder och så men jag vill inte spela in(klart) berättar-rösten när andra hör på, datorn står nämligen under trappen, den står mellan vardagsrummet och köket, mamma och pappa är hemme och tittar på tv.

Jag är bra på att göra saker i sista minuten, så ska jag åka på torsdag så jag har inte torsdag och fredag skoldagarna.

Har visst glömt att berätta att jag ska åka till Teneriffa på Torsdag:D, SKÖNT säger jag bara!
Ska först åka till London faktist (har aldrig varit i london) sova där en natt och sedan dra vidare till Teneriffa, var på teneriffa, samma ställe förra året så det ska bli jättemysigt.

Finns även ett internetcafé bara några meter från våran lägenhet som vi hyr, så jag var stammis där förra året och lär vara det iår med, med tanke på bloggen och så=)

Natta är förresten i Stockholm nu, hon ska imorgon åka till Usa, Natta har aldrig varit utomlands så det kommer bli en stoooor upplevelse för henne, hon har längtat jag vet inte hur länge på att hon ska få flyga och imorgon så sitter hon där i ett flygplan! Kolla gärna in hennes blogg, hon är verkligen jättesnäll och har en fantastisk blogg!!

Läste ut min bok idag, en prinsessas dagbok(3&4), den var verkligen asbra!! Är så trött också vet inte varför men jag är så sjukt trött o seg! Måste vara klar med filmen idag, fast egentligen, jag är faktist teknisk och är bra på media så jag tror egentligen inte att det ska ta så långt tid att göra den, det är bara att starta som är jobbigast!

Har inte ens sminkat mig idag, orkar bara inte. Mamma gjorde precis bullar så nu sitter jag och äter en smaskig vaniljbulle! Åhhhh, orka göra den filmen-,-

TENERIFFA, där vi ska bo!(L)

vi ses, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: e.å

Svaaar; Haha SÅ JÄVLA rätt gumman ! xD<3

2009-02-04 @ 15:31:24
URL: http://elinakeson.blogg.se/
Postat av: e.å

Svaaar; Haha SÅ JÄVLA rätt gumman ! xD<3

2009-02-04 @ 15:31:28
URL: http://elinakeson.blogg.se/
Postat av: frida

hedvig! ring mig nu (:

2009-02-04 @ 15:33:56
URL: http://keishas.blogg.se/
Postat av: AMANDA!

btw! om du inte visst så skulle arbetet vara inne för 2 veckor sedan^^ love you <3

2009-02-06 @ 20:26:57
Postat av: natta :d

d var ju snallt skrivet haha :D

d var assegt att flyga haha xd 10 timmar o ingen fonsterplats xd

men nu ar jag i usa iaf :D

2009-02-13 @ 01:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0