Teneriffa/London var toppen!

Hejjsan allihopa!
Nu har det nog gått X antal veckor sen jag skrev senast. Jag har bara inte haft den lusten, hade det jättebra på Teneriffa iallafall,och London.
kom hem i söndags och då var jag en stund med Friida.
Självklart shoppade jag lite också som jag kan visa sen. Samtidigt var Natta i Usa, Matt i Thailand och Frida i Thailand också. Jag har inte riktigt lusten att skriva just nu, ville bara slänga in ett inlägg så jag visar att jag lever någonlunda;)
Men vi hörs, pusshej♥


Osminkad, röd och något kisande, men den bjussar jag på;)(L)

Kommentarer
Postat av: Linnea L

KOlla jag läser din blogg ! Haha =P

2009-02-23 @ 17:01:23
URL: http://linneeeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0