Skolanskolanskolanskolan+Kanye West

Hejjsan!
Nu har jag inte skrivit på jäättteläänge ju, det är så sjukt mycket i skolan hela tiden så jag hinner inte riktigt. Hade iallafall No-prov imorse, det gick ganska bra faktist. Det var Optik vi hade prov på, linser speglar, prismor och sånt. Sen hade vi slöjd och  slöjden håller jag på att göra en sommarklänning i mönstrat tyg. Jag kan visa den i bloggen när den är klar, denna terminen ska jag ha iallafall VG i Slöjd, fick G i terminsbetyg i slöjd förra terminen nämligen.
Fick förresten reda på vad jag fick på min svenskafilm om "musiken i mitt liv" för några dagar sen. Fick MVG:) Trodde verkligen inte att jag skulle få det. Jag tyckte inte att filmen var så bra men jag är aldrig riktigt nöjd med mina arbeten så...:)
Fick reda på vad jag fick på mitt matteprov i Procent idag också, VG-, jag blev faktist rätt så nöjd med det eftersom jag inte är så jättebra i matte...
oj vad mycket skola det blev nu,haha. Det blir så när det är så mycket skolarbete hela tiden.
Med allt skolarbete i huvudet lägger jag in ett youtubeklipp med Kanye West för att få något annat att tänka på ;)
Nu går det inte att lägga ut orginalvideon men jag lägger ut en annan med samma låt!
Kanye West-Heartless
Grymt bra!
Vi hörs, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0