Inlagg fran internetcafeet! TENERIFFA!

Hejj!
far bli ett vaaaldigt kort inlagg. Har namligen 5 minuter kvar pa min internetcafetid har pa teneriffa. det ar asgott har verkligen! har fatt en solbranna och sitter nu har pa internetcafet som ligger hur nara som helst. 4 minuter kvar.
Kan inte anvanda a a och o med prickar over har sa det ar lite storande eftersom jag ar sa van vid det gamla tagentbordet!
hur ar det i kalla snoiga sverige!?
3 minuter kvar, kommer skriva en massa nar jag kommer hem!
Saknar en massa personer, ni vet vilka ni ar!
2 minuter kvar, oj nu gar tiden snabbt, ses snart!!
pusssar(L)

Kommentarer
Postat av: frida

hedvig!

gud va tomt det känns här i åsa nu utan dig och Natta :'(

va gött det låter i Teneriffa<3

2009-02-09 @ 22:54:51
URL: http://keishas.blogg.se/
Postat av: AMANDA!

jag saknar dig hedviig!

har massa massa massa att prata om när du kommer tillbaka// skalman(L)

2009-02-13 @ 17:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0