Mitt inlägg förändrades inom loppet om några sekunder..

Hejsan, längesen jag bloggade nu. Är sjuk, sjuk och åter sjuk. Tre saker jag är.
Idag har jag slöat onödigt mycket framför min nya favoritserie (okej inget slår O.C med "pretty close") "HOW I MET YOUR MOTHER", Klaras kompis har lånat säsong 1 av sin kompis, klaras kompis glömde den sedan här hos familjen, min familj, Just det! Hängde ni med?!;)
Det gjorde jag, okej jag vet inte vad det är med mig. På något sätt har jag känt mig sådär lite smart måste jag säga. På något sätt! Jag har då inte varit i skolan på två dagar.. Hmm.......
Okej, Slutsats, Skolan gör mig inte smartare än vad jag redan är!
Oj, gud vad smart jag är!:D

Slutar skolan imorgon, ska sjunga på skolavslutningen på kvällen imorgon men frågan är ifall jag kommer klara Halleluja med några utav mina fina vänner med min förkylining, trots att den har blivit bättre. Dessutom har jag gett mig på tonarten "TOO HIgh" That's right, så heter den! Vi får se hur det går imorgon på träningen! Vi får träna upp rösterna hela dagen imorgon!
COME ON girls, we can fix this! Eller?!:s
Självklart!

Hopp så fort man mår hyfsat bra fysiskt så ska man må dåligt psykiskt.
Plötsligt blev man en Tjatig dålig lyssnande egoistisk tjej som har en mörk sida inom sig!?
Tack för den!
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0