Efterlängtad snö är äntligen kommen..

Nu är det vinter på riktigt, att det skulle ta sådan lång tid alltså.
4 dagar kvar till julafton nu, ska in imorgon och köpa de sista julklapparna. Köpte lite igår eller ah jag hann inte med så jättemycket eftersom både mamma och Klara var med mig men jag köpte en jättefin om jag får säga det själv, julklapp till Frida. Ett par gosiga riktigt rosagulliga Hellokitty tofflor som går upp en bit. Hur söta som helst, vill nästan ha dem själv! (och ja, hon har redan öppnat paketen)x)
Själv fick jag ett linne av Frida med guld detaljer på, jättesnyggt. Jag har så få enkla linnen så det är sjukt.

Har för övrigt precis varit hos min systers bästa kompis och fått en timmes professionell massage av henne. Elin har gått någon sorts kurs och hade en riktig massage"bädd" på sitt rum. Det var verkligen hur skönt som helst! Jag somnade nästan där jag låg. När jag skulle gå hem efter Gossip Girl hos Elin med min syster och Elin så snöade hur mycket som helst och denna gång la det sig så nu sitter jag med julkänsla i hela kroppen som är nymasserad. Gud vad denna snövädret är efterlängtat! Det mysigaste är när snön precis lägger sig och ingen var gått i snön ännu. Så fridfullt liksom, och så tyst.


Den goa snön som fallit ner utanför mitt hus.
Vi hörs, pusshej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0