091208

Träningsvärk från simningen igår, är fruktansvärt trött det med. Fick reda på vad jag fick på min engelska uppsats idag. Vi fick för några veckor sedan välja en rubrik av några rubriker och sedan sitta i en 80 minuter och skriva en uppsats som passade överens med den rubrik man hade valt. Jag skrev om mitt konfirmationsläger som var en av mina bästa veckor. Jag fick MVG, så sjukt glad! Så nu känner jag såhär: No:n, screw you! I've got MVG in English!
Iallafall så är det Julfest med ungdomsgruppen idag och min käre vän Anna kommer ner från Gothenburg. Får se vad jag slänger på mig.
Nu ska jag läsa min nya FRIDA-tidning som jag hitta i brevlådan när jag kom hem från skolan idag. I detta numret såg jag att Kenza är intervjuad också, trevligt!:P

Ha det bra, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jag med :D!

2009-12-08 @ 20:06:21
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: johanna

sv; åh tack så mycket:)

Din var också jättefin!



Allt bra?

2009-12-08 @ 21:40:12
URL: http://lilljoppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0