Julstämningen är på topp!

Hejsan bloggen, sitter här och somnar nästan, så trött är jag och inte vet jag varför. Jag hade ändå sovmorgon imorse. I och för sig har jag och Amanda varit och simmat idag vilket förmodligen är anldeningen. Jag kunde inte vara med sist vi åkte och simmade med skolan så efter många om och men åkte jag in med Amanda idag. Jag skulle få ett intyg men när jag kom dit var det simträning där och jag visste inte riktigt vem jag skulle få intyget ifrån, jag bara slank ner i poolen och började simma sen glömde jag av intyget. Jag kan ju säga till mitt försvar nu att jag tycker att det var bättre att jag åkte in och simmande än att ajg inte gjorde det alls som jag tänkte göra innan. Amanda som jag tror Glenn litar på väldigt mycket kan gott intyga att jag idag har simmat 32 längder! 22 bröst och 10 rygg. Efter simningen så bastade vi och vi var sedan lika lena som barnrumpor båda två!^^

Sitter här i Klaras rum vid hennes nya bärbara dator, gud vilka goa tangenter! Ska jag ha en dator så tror jag att det blir en sån här, Klara har sån bra smak x)!
Känner mig liksom lite stressad med skolan och så men i lördags hade jag Julkonsert med min orkester och därmed avslutning så det är ingen orkester imorgon vilket betyder att jag får tre timmar extra att plugga imorgon vilket jag behöver mer än någonsin!
Igår hade vi lite mys med familjen, vi lyssnade på Julmusik, bakade pepparkakor, åt lussekatter och drack alkoholfri glögg. Klaras kompis Elin kom också förbi, Elin räknas praktiskt sätt som en i familjen med tanke på att Klara och Elin känt varandra sedan de var jättesmå.



Jag ser ganska koncentrerad ut kan man sägax)
Nu ska jag sova, vi hörs, pusshej♥


Kommentarer
Postat av: Paulin

mysigt med julbak!

2009-12-22 @ 13:06:01
URL: http://puussgurkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0