Kallt som is, Iskallt!

Hejjhejj!
Shit vad kallt det är säger jag bara! Otroligt kallt är det. Låg i min säng imorse alldeles för länge och så fort jag skulle försöka komma upp ur sängen kände jag en kall ilning och tog beslutet att lägga mig under mitt täcke med en filt över åter igen.
Så såg min morgon ut tills det började kurra i magen och blev därför tvungen att gå upp.
Jullov har man nu då, sjukt gött! Hade avslutning på kvällen igår då jag bland annat sjöng med Elin Malin Alice och Sara.
Trots min förskylning gick det ganska bra. Det hade gått så mycket bättre ifall jag hade varit frisk men det gick bra ändå. Har aldrig sjungit inför en sådan stor publik förut så jag var ganska nervös men när jag stod där uppe på scenen var jag faktiskt inte alls nervös=)
Vi fick våra betyg och jag blev nöjd=P
Idag har jag tänkt att bara vara hemma med mamma och pappa, äta hemmalagad pizza och äta godis. Mår fortfarande inte så jättebra så jag tänkte vara hemma och vila upp mig bara=)
6 dagar kvar till Julafton

De små hade Luciatåg den 10 December och de var hur söta som socker! Här kommer en något suddig bild från Luciafirandet=)
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Lindapauline

sv; Photoshop =)

2009-12-18 @ 21:33:45
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig! kram kram

2009-12-19 @ 01:29:14
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0