Dan före dan före dopparedan..

Hejsanhejsan i julstöket. Här är det snöstorm i princip och vi har ännu inte köpt någon gran, pappa ska fixa en imorgon då mamma och pappa också ska köpa all julmat och resten av julklapparna. Idag kom alla paket på posten också, de är ju till oss barn men jag vet att min OCbox ligger i ett utav paketet. Jag är inte överdrivet nyfiken, jag är bara smart! heheh.
På tal om något helt annat så vet jag inte hur många clementiner jag proppat i mig idag, sitter med en nu. Clementiner är min drog..
Min äldsta syster är i Spanien hos sin pojkvän och firar jul så det är lite tråkigt men vi överlever. Vi, resten av familjen ska snart sätta oss ner och titta på en utav filmerna pappa hade beställt som kom hem idag. Det ska bli mysigt.
Shit, nu är det bara ja mindre än TVÅ dagar kvar till Julafton med gemenskap, julmat, julegran, Kalle Anka och julklappar som vi så många år upplevt tillsammans.
Nu ska jag väcka Klara som slumrat till i soffan, så ska vi baka julgodis, bättre sent än aldrig, eller vad säger ni ;)?

Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Kadri

vad roligt att du vill vara med i min tävling



HA EN RIKTIGT GOD JUL

2009-12-24 @ 20:08:06
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0