23:19

Superduperkortisinlägg. Julfesten var inte precis någon riktig julfest utan vi bara var med varandra, skrattade lite och så. Fick även en liten Julklapp som jag öppnade med en gång, mohhaha. Berättar imorgon vad jag fick av ungdomsledaren=)
Kom hem sent eftersom Anna från Götet missade bussen så jag var med henne en timme tills nästa buss skulle gå men det var mysigt i det kalla vädret ändå. Ska läsa ut den fjärde boken i Twilightserien nu, som jag sagt förut. Jag vill smaka på orden.

Vi hörs, pusshej o godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. vad kul :)

fick du bra bilder ?



tove är bäst :D!

2009-12-09 @ 07:04:16
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: okej, men så kan det vara man behöver inte alltid ha en bra kamera. den är upplevelsen om är bäst :D!

2009-12-09 @ 17:02:57
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0