22:47

Tjobre, Idol imorgon då och det ska bli så sjukt roligt! Är så sjukt trött nuförtiden bara så detta blir väldigt kortfattat.
Ska duscha och sen sova med min gosiga filt, på morgonen så känns det som att jag vill ligga kvar i sängen hela dagen, det är så sjukt gött!
Skola imorgon, fast imon är det fredag, bästa dagen särskilt nu eftersom vi har företagsamt Lärande, ett projekt där man fick välja en av olika grupper. I varje grupp ska man skapa någonting, våran grupp heter "Kalender" och då ska vi göra en kalender, sjukt roligt är det.
En liten nackdel, eller ja jag vet inte ifall det är en nackdel men jag skulle tydligen vara med killarna i min klass, sjukt snälla och gulliga men en aning oseriösa men, någon måste ju styra upp den gruppen så det får väl bli jag. Vi har det roligt iallafall;) Musik på morgonen, YAY!;)
Nu ska jag nana!


Jag och min kära bror på en utav våra familjeresor till Spanien, för mååånga år sedan heheh!
Hittade lite bilder idag och ja alla har vi varit små;)

Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0