SOMMARLOV 2009!

skolanskolanskolan, ja efter ett långt superkul sommarlov är det dags att vässa pennan. Den 20 Augusti börjar vår skola som ligger tvärs över gatan från mig, väldigt nära och praktiskt;). På sommarlovet 2009 har jag hunnit med allt möjligt men faktist inte två roliga saker som jag gör varje år, åker till liseberg och åker i Friidas båt. Jag har faktiskt inte gjort det någonting. Däremot har jag hunnit med att.. fira Eriks student, fira min födelsedag, fått en mobil, fått lämna in mobilen och fått tillbaka den, tagit sjukt mycket kort, varit på konfirmationsmöten, träffat nya vänner, varit på konfaläger, nästan smitit ut hehe, badat i en sjö med kläderna på, SKRATTAT, gråtit, kramats, åkt till Kroatien, upprepat skämt, spanat, dansat, badat i medelhavet, solat sönder, ätit massa glass, varit irriterad, haft ett superenkelt prov, nästan blivit kär, flygit, i Horla, badat i horlasjön, satt upp ett partytält, ätit chips, firat min mosters 50 årskalas, åkt på musikläger, spelat fiol, varit med kompisar, sett på världens bästa film, spelat guitar hero, sovit över hos mina vänner, varit uppe hela nätter, sovit lääääänge på morgonen, kompisar har sovit hos mig, ätit pannkakor, grillat, badat i krokvik, grillat i skytteviken och i vitasand, bråkat, kört roliga lekar, pussats^^, spelat golf, badat i vitasand, badat i skytteviken, badat i gårda brygga, tittat på segling, badat i vattenspridare, varit i Rågelund, cyklat, rushcyklat framför en bil i rodellenx), konfirmerat mig, haft ett stort konfakalas, fått massa fina presenter, har sjungit mycket!
 Ni fattar grejen, vad jag har gjort är att jag har skaffat så sjukt många nya fina vänner, haft så stroligt kul så det kan egentligen inte beskrivas i ord, listan kan göras lång på vad jag har gjort denna sommarlovet, snart är det slut och skolan börjar, Nian ska man då börja, ett nytt steg mot framtiden, hoppas ni har haft minst lika kul som jag;)
Vi hörs allesammans, pusshej♥


Kommentarer
Postat av: Frida

nää, har faktiskt inte tänkt på att du inte har åkt i min lilla båt... Men nästa år SÅÅ!! <3 puss saknar dej sjukt mkt älskling <3

2009-08-16 @ 16:31:12
URL: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0