Tävling hos Moonzanna!

Hejjhejj allesammans!:)
Kollade precis på en av mina närmsta vänners blogg, nämligen Nattas , där hade hon skrivit ett inlägg om en blogg som hade en tävling, det är precis det jag ska göra nu tänkte jag!

Det var sjuukt svårt att välja ut ETT klädesplagg på den sidan som man ville vinna eftersom de har så sjukt fina grejer men till slut bestämde jag mig för denna söta paljettklänning, sjukt fin och passar perfekt till konserter:)

-En tävling då man får välja vad man vill från en sida som heter Melba.se. Hade aldrig förut besökt sidan men kläderna de har där är ju bara sååå söta!

-För att komma till Moonzannas tävling klickar du här

Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: aha okej, men nej jag bor på landet:) höhö, vill flytta!

Lycka till i tävlingen!

2009-08-21 @ 16:22:22
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0