The Butterfly Effect!

Hejjhejj, jag vet att jag varit väldigt seg med att skriva nu det senaste men jag har varit i Kroatien och sen på musikläger som jag kom hem ifrån i torsdags. Jag jobbar på mina kroatien inlägg som jag skrev ner när jag var i Kroatioen i en liten fin bok. Musiklägret var iallafall sjukt roligt precis som alltid trots att vi inte var lika många i år. På lägret var vi uppe sent framåt morgonen och de flesta nätterna satt vi och tittade på film, jag blev helt verkligen HELT bunden i en film som vi såg, "the butterfly effect" hette den och blev från de timmarna en av mina favoritfilmer. Jag skulle hyra den men den fanns tyvärr inte så jag kolla på CDON.com och hittade den där för 60 spänn, GRYMT! Så snart är den min och då kan jag kolla på den hur många gånger jag vill:D

ÄLSKAR FILMEN!:D<3
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: natta ;D

yay, grattis! då får ja titta med dig, så ja fattar , haha!

2009-08-15 @ 20:43:10
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: felicia

Det där är den hemskaste filmen jag någonsin sett! Och då ser jag ända mycket på skräckfilmer och sånt ;O haha men jag tycker att den är helt scary :). Speciellt den perioden i filmen när han inte har armar och ben för jag har fobi för det ^_^ .. Fast bra är den :)...

2009-09-08 @ 23:07:54
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0